
Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Koho hledáme?
- někoho se zkušeností s PR a komunikací
- s vynikajícími komunikačními a prezentačními dovednostmi
- se vztahem k architektuře, urbanismu, městskému plánování a regionálnímu rozvoji
- iniciativního, kreativního, flexibilního, proaktivního a spolehlivého
- s dobrou orientací v mediálním prostředí
- kvalitní medialist, lifestylová a zahraniční média výhodou
- s vysokoškolským vzděláním
- s výbornou znalostí českého jazyka slovem i písmem
- a dobrou znalostí anglického jazyka slovem i písmem
Na čem budete pracovat?
- komunikace a propagace zajímavých témat z oblasti městského plánování a rozvoje Prahy
- komunikace s médii a veřejností
- zpracovávání komunikačních kampaní k jednotlivým projektům IPR Praha
- kreativní kampaně s cílem propagace IPR, Centra architektury a městského plánování (CAMP) i samotného rozvoje Prahy
- organizace tiskových konferencí, PR eventů a dalších aktivit IPR a CAMP
Co nabízíme?
- prostor pro vlastní iniciativu
- přátelský a motivovaný kolektiv
- možnost být součástí týmu, který mění Prahu k lepšímu
- atraktivní pracovní prostředí
- práci na plný úvazek
- možnost částečné práce z domova
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 11, osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené, 5 plně hrazených sickdays, stravenky, služební počítač a telefon, školení, benefity v kavárně CAMP
V případě zájmu o nabízenou pozici nám do 8. 2. 2023 zašlete váš životopis a motivační dopis.
Se zasláním životopisu a motivačního dopisu neváhejte, pohovory mohou probíhat již v lednu. V potaz samozřejmě bereme veškeré kandidáty a kandidátky, kteří se přihlásí do 8. 2. 2023.
Kontaktní osoba: Marek Vácha | kariera@ipr.praha.eu
Náplň práce:
- Spolupráce s ředitelem SVV na přípravě projektů, jejich rozpočtů, jejich kontrole a reportingu
- Administrativní vedení a produkce Sekce vnějších vztahů (SVV):
- Správa a kontrola rozpočtu SVV a podřízených kanceláří
- Administrativa veřejných zakázek – kontrola a komentování záměrů, konzultace složitějších veřejných zakázek, tvorba obsáhlejších a mezisekčních zakázek
- Support pro backoffice v případě potřeby
- Koordinace a řízení produkčních akcí IPR (zejména produkce akcí IPR mimo IPR jako jsou participační akce, školení nebo tiskové konference)
- Vedení projektů a jejich rozpočtů
Co od vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- Znalost práce na PC (MS Office – velmi dobrá práce s MS Excel, Word)
- Předchozí zkušenosti s administrativou zejména veřejných zakázek vítány
- Aktivní znalost anglického jazyka, znalost dalšího jazyka výhodou
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Samostatnost, organizovanost, pečlivost, spolehlivost a proaktivita
Co nabízíme:
- Plný pracovní úvazek
- Místo výkonu v centru Prahy
- Možnost home office
- Možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů
- Odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha č. 1, v platové třídě 11 + odpovídající osobní příplatek
- Kvartální a mimořádné odměny
- Stravenky
- Příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- Služební notebook a mobilní telefon
- Možnost podílet se na zajišťování akcí v oblasti architektury a urbanismu
- Startupovou atmosféru a tým lidí, kteří chtějí zlepšit město, ve kterém žijí
- Termín nástupu: březen 2023 nebo dle dohody
V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 10. 2. 2022 váš strukturovaný životopis a motivační dopis na kariera@ipr.praha.eu. Do předmětu uveďte "Tajemník SVV"
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
- Správa serverů a síťové infrastruktury
Hledáme kandidáta/ku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilou znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Základní znalost Unix/Linux prostředí
- Orientaci ve virtualizačních technologiích
- Komunikativnost, aktivní přístup, pečlivost a samostatnost
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis na adresu: kariera@ipr.praha.eu.
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Správa serverů OS Linux
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
Hledáme kandidáta/tku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilá znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Velmi dobrá znalost Unix/Linux prostředí, preferované distribuce Debian, Red Hat, CentOS
- Orientace ve virtualizačních technologiích
- Znalost Kubernetes (Openshift) výhodou
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 11, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup do funkce: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis na adresu: kariera@ipr.praha.eu.
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |