
Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- komplexní zajišťování právní agendy
- příprava a vyhotovování smluv
- právní podpora (metodická a konzultační činnost) při zadávání veřejných zakázek
- právní podpora projektových týmů v rámci připravovaných projektů na IPR Praha
- právní podpora v agendě územního plánování
- právní podpora v agendě autorského práva
- příprava právních rozborů a stanovisek
- tvorba vnitřních předpisů
CO POŽADUJEME?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo na univerzitě v ČR
- znalost práva veřejných zakázek
- znalost stavebního práva výhodou
- základní schopnosti práce s PC (MS Office)
- schopnost práce s právními informačními systémy
- výhodou znalost AJ
- velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, pečlivost, komunikační schopnosti
- chuť a zájem získávat nové zkušenosti
- odpovědnost, samostatnost, ale současně schopnost práce v týmu
CO NABÍZÍME?
- platový tarif (dle délky praxe) podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, platová třída 12, osobní ohodnocení
- pracovní poměr na dobu neurčitou a na plný úvazek
- práci zajímavou a různorodou, téměř ze všech oblastí práva
- prostor pro kariérní a osobnostní růst
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů,
- možnost částečné práce z domova
- stravenky
- 5 týdnů dovolené, mimořádné placené indispoziční volno (5 sick days)
Předpokládaný nástup
- červenec až září 2023
Kontakt
V případě, že Vás nabízená pozici zajímá nebo se chcete o práci na IPR Praha dozvědět více, obraťte se na JUDr. Ivanu Novákovou na e-mail: novakova@ipr.praha.eu. Životopis a motivační dopis zašlete na uvedenou e-mailovou adresu.
Do Kanceláře metropolitního plánování hledáme novou kolegyni či kolegu, která/ý se zapojí do příprav jednoho z nejdůležitějších plánovacích dokumentů města. Metropolitní plán je vznikající nový územní plán pro Prahu. V současné době plán představujeme městským částem, vlastníkům nemovitostí a veřejnosti a je možné se k němu vyjádřit. Na základě sebraných požadavků bude nutné plán dále upravit. Součástí práce není jen práce na metropolitním plánu, ale také účast na workshopech se stakeholdery, na odborných diskuzích nebo řešení dílčích projektů v rámci celého IPR. Kancelář metropolitního plánování se věnuje také druhému celopražskému plánovacímu dokumentu – Zásadám územního rozvoje, které řeší územní rozvoj na úrovni kraje. Všechny tyto nelehké úkoly řeší Kancelář od svého vzniku díky tomu, že funguje jako celistvý tým, ale zároveň v maximálně míře využívá odborného a datového zázemí IPR.
Co bude náplní vaší práce?
- tvorba nového územního plánu hlavního města Prahy (Metropolitního plánu)
- zpracování, projednávání a prezentace dalších celoměstských dokumentací
- spolupráce na vypracovávání dalších plánů, strategií, analýz a podkladů souvisejících s územním plánováním
- spolupráce s veřejnou správou, zejména s městskými organizacemi
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- VŠ vzdělání v magisterském studijním programu architektonického směru
- iniciativní, koncepční a tvůrčí přístup k řešení úkolů
- schopnost týmové práce
- komunikační schopnosti/vyjednávání, kvalitní písemný projev a formulační schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, bezúhonnost
- zájem o problematiku plánování měst a chuť učit se novým věcem
- počítačové dovednosti - MS Office, Adobe, znalost ArcGIS výhodou (IPR zajišťuje proškolení)
Co nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v hlavním koncepčním pracovišti hlavního města Prahy v oblasti architektury, urbanismu, rozvoje a tvorby města
- práce na plný úvazek
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů včetně zahraničních konferencí, zapojení do mezinárodních projektů
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- možnost částečné práce z domova
- pracovní prostředí dynamicky se rozvíjející příspěvkové organizace v centru Prahy s vynikající dopravní dostupností veřejnou a nemotorovou dopravou
Termín nástupu: dle dohody
Pokud vás nabídka zaujala, životopis s motivačním dopisem, portfolio (do 10MB) či případné dotazy, posílejte do 9. 6. 2023 na email: kariera@ipr.praha.eu
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
- Správa serverů a síťové infrastruktury
Hledáme kandidáta/ku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilou znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Základní znalost Unix/Linux prostředí
- Orientaci ve virtualizačních technologiích
- Komunikativnost, aktivní přístup, pečlivost a samostatnost
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis na adresu: kariera@ipr.praha.eu.
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Správa serverů OS Linux
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
Hledáme kandidáta/tku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilá znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Velmi dobrá znalost Unix/Linux prostředí, preferované distribuce Debian, Red Hat, CentOS
- Orientace ve virtualizačních technologiích
- Znalost Kubernetes (Openshift) výhodou
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 11, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup do funkce: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis na adresu: kariera@ipr.praha.eu.
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |