
Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
- Správa serverů a síťové infrastruktury
Hledáme kandidáta/ku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilou znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Základní znalost Unix/Linux prostředí
- Orientaci ve virtualizačních technologiích
- Komunikativnost, aktivní přístup, pečlivost a samostatnost
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis do 20. 6. 2022 na adresu: kariera@ipr.praha.eu.
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Správa serverů OS Linux
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
Hledáme kandidáta/tku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilá znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Velmi dobrá znalost Unix/Linux prostředí, preferované distribuce Debian, Red Hat, CentOS
- Orientace ve virtualizačních technologiích
- Znalost Kubernetes (Openshift) výhodou
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 11, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup do funkce: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis do 20. 6. 2022 na adresu: kariera@ipr.praha.eu.
Co bude vaší náplní práce?
- zajišťování činností komplexního rozvoje udržitelné mobility hl. m. Prahy v kontextu rozvoje města, zvýšení kvality veřejných prostranství, životního prostředí, udržitelné energetiky, technologického vývoje a tzv. konceptu smart cities.
- vypracovávání, projednávání a prezentace dílčích analýz, strategií, studií, podkladů, metodik souvisejících s udržitelnou mobilitou a jejími vlivy na jiná odvětví
- zpracování podkladových a analytických materiálů pro rozvoj subsystémů mobility v Pražské metropolitní oblasti
- sledování aktuálního stavu a vývoje techniky, technologií a vědy v oblasti mobility metropolitních oblastí
- zpracování územně plánovacích podkladů a dokumentací nebo jejich hodnocení
- konzultační činnost pro jiné kanceláře v rámci IPR, Magistrátu a městských organizací a společností v oblasti mobility
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- vysokoškolské vzdělání dopravního směru (vhodné také pro absolventy)
- zájem o problematiku plánování dopravy a dopravní infrastruktury ve městech
- znalost mezinárodních, národních, městských strategických a koncepčních dokumentů souvisejících s rozvojem udržitelné mobility a územním rozvojem
- přehled v technických normách a metodických materiálech
- znalost práce v prostředí MS Office a ArcGIS, nebo AutoCAD
- schopnost týmové spolupráce a komunikace
- tvůrčí a komplexní přístup k řešení úkolů
- nadšení a chuť učit se novým věcem
- znalost anglického jazyka
- spolehlivost a bezúhonnost
Co nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v tvůrčím kolektivu na koncepci dopravního systému, rozvojových projektech hl. m. Prahy i soukromých investorů
- kontakt s jinými profesemi podílejícími se na rozvoji hl. m. Prahy
- pracovní prostředí dynamicky se rozvíjející příspěvkové organizace v centru Prahy s vynikající dopravní dostupností veřejnou a nemotorovou dopravou
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů včetně zahraničních konferencí, zapojení do mezinárodních projektů
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- možnost částečné práce z domova
- stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění
Termín nástupu: květen 2022
Pokud vás nabídka zaujala, životopisy s motivačními dopisy, či případné dotazy, posílejte na e-mail: kariera@ipr.praha.eu
Kancelář veřejného prostoru hledá zájemce o práci v různé formě (DPP, DPČ, výhledově i na hlavní pracovní poměr). Důležitou kvalifikací je zájem o tvorbu veřejného prostoru v koncepci i detailu. Kancelář pracuje na koncepčních a metodických dokumentech města, zároveň vede místně specifické projekty revitalizací veřejných prostranství, dnes většinou formou řízení projektu zpracovávaného externím architektonickým studiem. Náplní práce je tak příprava zadání, výběrových řízení, architektonických soutěží a soutěžních dialogů, jednání s mnoha aktéry během přípravy projektu nebo i dozory na stavbě. Vhodnou kvalifikací je vzdělání architektonického směru, uvítáme ale i kandidáty s jiným profilem vzdělání. Je třeba ovládat nebo se snadno doučit práci v základních grafických programech (ArchiCad, Rhino), uvítáme dovednost klidné a věcné komunikace, vůli učit se novým věcem. Práce na dohody je vhodná i pro studenty vyšších ročníků.
V případě zájmu nám prosím zašlete nám do 7. 7. 2022 na e-mail kariera@ipr.praha.eu následující dokumenty:
- životopis
- motivační dopis
- portfolio prací
Náplní práce je především:
- zajišťování provozní činnosti sekretariátu ředitele IPR, zejména výkon sekretářské práce (koordinace pracovních aktivit ředitele IPR a vedení jeho časového rozvrhu), elektronické zajišťování spisové služby, práce v dalších programech a aplikacích, zápisy z porad MHMP, práce v programu TED (tisky pro jednání rady HMP)
- monitoring plnění úkolů organizace vyplývající z usnesení RHMP a ZHMP
- koordinace přípravy podkladů a materiálů pro jednání ředitele IPR
Uvítáme:
- profesionalitu, diskrétnost, týmovost a velmi dobré organizační schopnosti
- zkušenosti s výkonem podobné pozice min. 3 roky
- vysokoškolské/vyšší odborné vzdělání (Bc.), minimálně středoškolské s maturitou
- výbornou znalost nástrojů Microsoft office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
- velmi dobrou znalost češtiny slovem i písmem
Výhodou je:
- znalost prostředí veřejné správy
- dobrá znalost angličtiny nebo jiného světového jazyka
Za to vám můžeme nabídnout:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10, osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené, 5 placených sick days
- možnost profesního i osobního rozvoje a výuku cizích jazyků
- služební notebook a mobilní telefon
Termín nástupu: srpen 2022
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám do 3.7. 2022 na e-mail kariera@ipr.praha.eu svůj profesní životopis a motivační dopis.
V případě jakýchkoliv dotazů týkajících se pozice se můžete obrátit na vedoucí sekretariátu ředitele Jitku Bendovou – bendova@ipr.praha.eu.
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |