Skip to main content

Asistent(ka) Sekce plánování města

Na čem byste pracovali?

  • zajištění administrativní agendy sekce
  • zajištění provozních záležitostí sekce
  • organizace schůzek, podpora jednání, zápisy z porad
  • koordinace oběhu dokumentů v rámci i mimo IPR Praha

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • praxe ve veřejné správě vítána
  • předchozí zkušenosti s administrativou vítány
  • anglický jazyk slovem i písmem
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost

Nabízíme

  • pracovní prostředí v centru Prahy
  • plný úvazek
  • 5 týdnů dovolené
  • platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, + osobní příplatek
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, 3 plně hrazené sick days)
  • termín nástupu: dle dohody

Kontakt

K žádosti je nutné přiložit:

  • strukturovaný životopis

 

Kontakt

 V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 23. 2. 2018 svůj strukturovaný životopis na email: bradova@ipr.praha.eu .

You might also be interested in

alt

How does Prague compare to other European cities? Great public transport, lots of cars, and abundant job opportunities.

alt

The number of Airbnb apartments in Prague is on the rise. An amendment to the Trade Licensing Act will allow the city to regulate the platform.

alt

The new Prague Geoportal brings revolutionary changes in the provision of geographic data. It also offers a digital twin of the city.

All articles