Skip to main content

Asistent(ka) Sekce plánování města

Na čem byste pracovali?

  • zajištění administrativní agendy sekce
  • zajištění provozních záležitostí sekce
  • organizace schůzek, podpora jednání, zápisy z porad
  • koordinace oběhu dokumentů v rámci i mimo IPR Praha

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • praxe ve veřejné správě vítána
  • předchozí zkušenosti s administrativou vítány
  • anglický jazyk slovem i písmem
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost

Nabízíme

  • pracovní prostředí v centru Prahy
  • plný úvazek
  • 5 týdnů dovolené
  • platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, + osobní příplatek
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, 3 plně hrazené sick days)
  • termín nástupu: dle dohody

Kontakt

K žádosti je nutné přiložit:

  • strukturovaný životopis

 

Kontakt

 V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 23. 2. 2018 svůj strukturovaný životopis na email: bradova@ipr.praha.eu .

You might also be interested in

alt

IPR Prague releases a new analysis of Airbnb. The number of short-term apartments has fallen by half, but Prague is readying itself for an increase after the pandemic.

alt

Prague prepares for international competitive dialogue, new nature park to be created in Prague Meander

alt

Read the latest issue of the IPR Prague International Newsletter!

All articles