
Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Náplň práce
- Provádění preventivní údržby, spolupráce na přípravě plánu oprav
- Řešení havarijních situací
- Diagnostika a odstraňování technických závad
- Vedení evidence oprav a údržby
- Kontrola a evidence činnosti BOZP a PO; dohled nad aktuálností souvisejících interních směrnic IPR Praha
- Příprava podkladů k objednávkám na údržby, opravy, revize a posudky; přejímání a kontrola provedené práce, kontakt s dodavateli
- Vyřizování požadavků, připomínek a stížností v rámci areálu IPR Praha
- Vedení evidence technické dokumentace, pasportu a klíčového hospodářství
- Zajištění provádění všech nezbytných revizí a kontrol, evidence a aktualizace reportů a odstranění zjištěných vad
- Další provozní potřeby IPR Praha nezbytné pro chod organizace
Hledáme kandidáta/tku, který/á má:
- Zkušenosti s údržbou a správou objektů vítány
- Schopnost efektivně řešit technické problémy, zručnost
- komunikační dovednosti, schopnost určovat priority, pečlivost a flexibilita
- ochota učit se novým věcem
- práce s PC (MS – Word, Excel)
Požadavky na uchazeče:
- občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk
- SOU, SŠ
- Trestní bezúhonnost
- Výhodou znalost zákona č. 250/2021 Sb. a nařízení vlády 194/2022 Sb. A orientace v technických parametrech spravovaných objektů a jednotlivých technologiích (VZT, Elektro, PO, EPS, OTK)
- Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10., osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy, přímo v Centru architektury a městského plánování
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, 5 sick days, příspěvek na penzijní spoření, flexi pasy, možnost profesního a osobního rozvoje)
Pokud máte o nabízenou pozici zájem, zašlete životopis a motivační dopis na kariera@ipr.praha.eu .
Předpokládaný nástup do : 1.7. 2025 nebo dle dohody
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy, příspěvková organizace zřizovaná hl. m. Prahou, hledá do Sekce rozvoje města do týmu Kanceláře analýz města uchazeče/uchazečku na pozici:
ARCHITEKT/ARCHITEKTKA – URBANISTA/URBANISTKA
s analytickým myšlením a chutí poznávat město do hloubky.
Jste systematická/ý, máte nadhled a baví vás promýšlet, jak funguje město jako celek? Studujete doktorát nebo pracujete na částečný úvazek a hledáte odbornou výzvu, která má smysl?
Hledáme architekta nebo architektku, která/ý se bude podílet na vzniku analýz celoměstského měřítka. Hledáme člověka, který chápe město jako komplexní systém, nebojí se pracovat napříč obory a umí hledat hlubší souvislosti mezi daty, prostorem a reálným životem.
O nás
Jsme tým architektů, geografů a inženýrů. Zajímá nás, jak se město vyvíjí, jak fungují jeho jednotlivé části – a hlavně jak spolu souvisejí. Naše práce stojí na kvalitních datech, mezioborové spolupráci a otevřeném přemýšlení. Tvoříme Portál ÚAP – datový a analytický hub města Prahy: https://uap.iprpraha.cz/, a také Prognózu obyvatel a veřejné vybavenosti – hlavní podklad města při plánování služeb obyvatelům: https://uap.iprpraha.cz/pov. O práci Kanceláře analýz města: tinyurl.com/kam-praha
Koho hledáme
- architekta/urbanistu se systematickým přístupem, odbornou pečlivostí a schopností samostatné práce
- toho, kdo se vyzná v územním plánování a baví ho témata související s vystavěným prostředím
- člověka s nadšením pro město a analytický přístup
- kolegu/kolegyni, který rád pracuje v různorodém týmu a má chuť zkoumat nové věci
Co u nás budete dělat
- tvořit urbanistické analýzy Prahy a převádět je do čitelných výstupů – textů, map, grafů, storymap nebo dashboardů
- koordinovat odborníky z IPR i externí spolupracovníky při tvorbě analýz a sběru dat
- spolupracovat s analytiky, stratégy, dopravními inženýry, správci dat nebo vývojáři aplikací
- prezentovat výstupy veřejnosti, kolegům i odborníkům z různých oborů
- spoluvytvářet a aktualizovat obsah Portálu ÚAP a dalších aplikací IPR
- odpovídat na odborné dotazy odborníků, od veřejnosti i novinářů
Co potřebujete, abyste mohli tuto práci dělat
- ukončené vysokoškolské vzdělání architektonického, urbanistického či územně plánovacího směru
- pokročile MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint) a GIS (ArcMap nebo ArcGIS Pro)
- základy grafických programů (např. Adobe InDesign) nebo chuť se je naučit
- výhodou je znalost pokročilých analýz a programování (např. R nebo Python) a vizualizačních nástrojů (Power BI, ArcGIS Experience builder, Storymaps a Dashboards)
- schopnost psát a prezentovat odborné výstupy v češtině i angličtině
Co nabízíme
- spolupráce formou DPČ (práce 2,5 dne v týdnu) – ideální pro doktorandy či částené pracovní úvazky
- možnost částečně pracovat na dálku (home office)
- možnosti odborného vzdělávání formou školení, účasti na konferencích či pracovních cest
- termín nástupu: co nejdříve
V případě vzájemné dohody po roce je eventuálně možný přechod na plný úvazek a stabilní pozice v odborném týmu
- plat dle tabulek veřejné správy (třída 11) + osobní ohodnocení
- 5 týdnů dovolené + 5 sick days
- příspěvky na stravování, vzdělávání, důchod i volnočasové aktivity
Jak se přihlásit
Chcete tvořit budoucnost Prahy s námi? Ozvěte se. Těšíme se!
Zašlete nám:
- profesní CV
- portfolio (max. 5 souvisejících referenčních prací)
- motivační dopis a krátká úvaha na téma „K čemu slouží Územně analytické podklady Prahy?“ (max. 1 800 znaků vč. mezer)
Přihlášku s požadovanými přílohami zasílejte do 25. 5. 2025 na email kariera@ipr.praha.eu. Dotazy ráda zodpoví vedoucí kanceláře Ing. arch. Zdeňka Havlová, Ph.D. na havlova@ipr.praha.eu.
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |