
Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Náplň práce:
- spolupráce s vedoucím Kanceláře technické produkce na přípravě projektů, jejich rozpočtů, jejich kontrole a reportingu
- Administrativní vedení a podpora:
- Příprava podkladů pro administrativu veřejných zakázek
- Administrativní podpora vedoucí TEP
- Zadávání jednotlivých zakázek do systému, přehled o jejich čerpání, spolupráce s oddělením zakázek
- Vyřizování objednávek a kontrola správnosti fakturace (včetně zanášení faktur do systému)
- Evidence požadavků zaměstnanců (kancelářské potřeby, nábytek, apod.)
- Dohled a komunikace s externími dodavateli služeb (úklid, security, zahradníci, apod.)
Co od vás očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické nebo technické zaměření výhodou)
- Znalost práce na PC (MS Office – velmi dobrá práce s MS Excel, Word)
- Předchozí zkušenosti s administrativou zejména veřejných zakázek vítány
- Samostatnost, organizovanost, pečlivost, spolehlivost a proaktivita
Nabízíme:
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10., osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy, přímo v Centru architektury a městského plánování
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, 5 sick days, příspěvek na penzijní spoření, flexi pasy, možnost profesního a osobního rozvoje)
Pokud máte o nabízenou pozici zájem, zašlete životopis a motivační dopis na kariera@ipr.praha.eu
Do předmětu uveďte "Administrativa TEP"
Předpokládaný nástup: dohodou
Náplň práce:
- zajištění administrativní agendy sekce
- zajištění provozních záležitostí sekce (oběh dokumentů, kancelářské potřeby, objednávání publikací, vyřizování telefonů, docházka, stravenky, personálie, pracovní cesty atd.)
- organizace schůzek ředitele, podpora jednání, záznamy z porad
- správa rozpočtu i veřejných zakázek sekce
- zajištění krátkodobých projektů a akcí
- spolupráce na projektech sekce
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel)
- praxe ve veřejné správě vítána
- předchozí zkušenosti s administrativou vítány
- anglický jazyk velkou výhodou
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost
- organizační schopnosti
Nabízíme:
- pracovní prostředí v centru Prahy
- dynamický pracovní kolektiv
- plný úvazek
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů plně hrazených sick days
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, + osobní příplatek
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na volnočasové aktivity)
- možnosti jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů
- termín nástupu: dle dohody, možný ihned
Kontakt
V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete svůj strukturovaný životopis na email: kariera@ipr.praha.eu.
Kancelář strategií a politik udržitelnosti spadá do Sekce rozvoje města IPR Praha a je pracovištěm zabývajícím se propojování aktérů a sdílení know-how v oblasti strategického plánování, a řídí průřezové projekty Institutu. Dále zpracovává strategické a koncepční dokumenty i další podklady pro vedení města, přičemž využívá poznatků ze zahraničí o soudobých trendech a přístupech k plánování a správě měst. Kancelář v současnosti tvoří sedmičlenný multidisciplinární tým, pro který hledáme nového kolegu či kolegyni – specialistu/tku strategie a rozvoje se zaměřením na ekonomii. Od nové kolegyně či kolegy očekáváme dobré analytické myšlení, schopnost uvažování v dlouhodobém horizontu, zájem o ekonomii a problematiku veřejných financí. Pokud jste schopen/na dávat procesy ve městě do ekonomických souvislostí, jste výborným kandidátem pro tuto pozici. Předchozí pracovní zkušenost není nezbytná, ale bude velkou výhodou.
Co bude vaší náplní práce?
- Aktivity zaměřené na kvantifikaci městských problematik a procesů – ekonomické souvislosti rozvoje města a jejich dopady na aktéry ve městě, městský rozpočet a kvalitu života ve městě
- Aktivity zaměřené na posilování strategického řízení města a spolupráce mezi městskými aktéry
- Aktivity zaměřené na veřejné finance a rozpočty
- Tvorba (ekonomických) podkladů pro vedení města ke klíčovým otázkám rozvoje Prahy
- Konzultace dlouhodobých cílů Prahy a její aglomerace v nejrůznějších oblastech
- Čerpání ze zahraničních podkladů a zkušeností ekonomického charakteru, rešerše politik a opatření, jež by mohly být pro Prahu inspirací
- Spolupráce na dalších analytických a strategických aktivitách a dokumentech IPR v širokém spektru oblastí rozvoje města
- Veřejná prezentace odborných aktivit IPR skrze CAMP a další komunikační kanály
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Vysokoškolské vzdělání (ideálně v oblasti ekonomie, případně urbanismu a architektury, sociologie, geografie, nebo jiných relevantních oborech)
- Pokročilá znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel)
- Velmi dobrá znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem)
- Zkušenosti nebo zájem o urbánní ekonomii, veřejné finance a rozpočty
- Schopnost a chuť kvantifikovat procesy ve městě a číselně podkládat strategickou práci kanceláře
- Analytické a koncepční uvažování
- Schopnost pracovat na více úkolech najednou, samostatně i v týmu
- Iniciativa, spolehlivost, kreativita, zaměření na výsledky, ochota učit se
- Dobré prezentační a komunikační schopnosti
Jaké další znalosti a zkušenosti oceníme?
- Zkušenosti ze zahraničí
- Znalost práce s databázemi a datovými analýzami (R, SPSS, Python apod.)
- Znalost veřejných financí v kontextu ČR
- Zkušenost s prostředím veřejné správy v ČR
- Znalost dalších (evropských) jazyků
- Znalost softwaru Adobe Creative Suite, ArcGIS nebo jiné GIS softwary
- Zájem o témata související s rozvojem měst - městské strategie, urbanismus, doprava a infrastruktura, bydlení, sociologie měst, právní rámec samosprávy
- Orientace v problematice územního plánování
Proč se k nám přidat?
- Unikátní pracoviště v oblasti městského rozvoje
- Milý multidisciplinární tým
- Pracovní prostředí v centru Prahy
- Plný úvazek na dobu určitou (1 rok) s možností následného prodloužení
- Platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění, možnost částečné práce na home-office, oborová školení, účast na odborných konferencích)
- Termín nástupu: 09/2025 (případně dle domluvy)
Jak se o pozici ucházet?
V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 31. července 2025 23:59 svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na email: kariera@ipr.praha.eu. Do předmětu zprávy uveďte „KSU/stratég-ekonom“.
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |