
Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Náplň práce
- Provádění preventivní údržby, spolupráce na přípravě plánu oprav
- Řešení havarijních situací
- Diagnostika a odstraňování technických závad
- Vedení evidence oprav a údržby
- Kontrola a evidence činnosti BOZP a PO; dohled nad aktuálností souvisejících interních směrnic IPR Praha
- Příprava podkladů k objednávkám na údržby, opravy, revize a posudky; přejímání a kontrola provedené práce, kontakt s dodavateli
- Vyřizování požadavků, připomínek a stížností v rámci areálu IPR Praha
- Vedení evidence technické dokumentace, pasportu a klíčového hospodářství
- Zajištění provádění všech nezbytných revizí a kontrol, evidence a aktualizace reportů a odstranění zjištěných vad
- Další provozní potřeby IPR Praha nezbytné pro chod organizace
Hledáme kandidáta/tku, který/á má:
- Zkušenosti s údržbou a správou objektů vítány
- Schopnost efektivně řešit technické problémy, zručnost
- komunikační dovednosti, schopnost určovat priority, pečlivost a flexibilita
- ochota učit se novým věcem
- práce s PC (MS – Word, Excel)
Požadavky na uchazeče:
- občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk
- SOU, SŠ
- Trestní bezúhonnost
- Výhodou znalost zákona č. 250/2021 Sb. a nařízení vlády 194/2022 Sb. A orientace v technických parametrech spravovaných objektů a jednotlivých technologiích (VZT, Elektro, PO, EPS, OTK)
- Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10., osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy, přímo v Centru architektury a městského plánování
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, 5 sick days, příspěvek na penzijní spoření, flexi pasy, možnost profesního a osobního rozvoje)
Pokud máte o nabízenou pozici zájem, zašlete životopis a motivační dopis na kariera@ipr.praha.eu .
Předpokládaný nástup do : 1.7. 2025 nebo dle dohody
Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy, příspěvková organizace zřizovaná hl. m. Prahou, hledá do Sekce rozvoje města do týmu Kanceláře analýz města uchazeče/uchazečku na pozici:
ARCHITEKT/ARCHITEKTKA – URBANISTA/URBANISTKA
s analytickým myšlením a chutí poznávat město do hloubky.
Jste systematická/ý, máte nadhled a baví vás promýšlet, jak funguje město jako celek? Studujete doktorát nebo pracujete na částečný úvazek a hledáte odbornou výzvu, která má smysl?
Hledáme architekta nebo architektku, která/ý se bude podílet na vzniku analýz celoměstského měřítka. Hledáme člověka, který chápe město jako komplexní systém, nebojí se pracovat napříč obory a umí hledat hlubší souvislosti mezi daty, prostorem a reálným životem.
O nás
Jsme tým architektů, geografů a inženýrů. Zajímá nás, jak se město vyvíjí, jak fungují jeho jednotlivé části – a hlavně jak spolu souvisejí. Naše práce stojí na kvalitních datech, mezioborové spolupráci a otevřeném přemýšlení. Tvoříme Portál ÚAP – datový a analytický hub města Prahy: https://uap.iprpraha.cz/, a také Prognózu obyvatel a veřejné vybavenosti – hlavní podklad města při plánování služeb obyvatelům: https://uap.iprpraha.cz/pov. O práci Kanceláře analýz města: tinyurl.com/kam-praha
Koho hledáme
- architekta/urbanistu se systematickým přístupem, odbornou pečlivostí a schopností samostatné práce
- toho, kdo se vyzná v územním plánování a baví ho témata související s vystavěným prostředím
- člověka s nadšením pro město a analytický přístup
- kolegu/kolegyni, který rád pracuje v různorodém týmu a má chuť zkoumat nové věci
Co u nás budete dělat
- tvořit urbanistické analýzy Prahy a převádět je do čitelných výstupů – textů, map, grafů, storymap nebo dashboardů
- koordinovat odborníky z IPR i externí spolupracovníky při tvorbě analýz a sběru dat
- spolupracovat s analytiky, stratégy, dopravními inženýry, správci dat nebo vývojáři aplikací
- prezentovat výstupy veřejnosti, kolegům i odborníkům z různých oborů
- spoluvytvářet a aktualizovat obsah Portálu ÚAP a dalších aplikací IPR
- odpovídat na odborné dotazy odborníků, od veřejnosti i novinářů
Co potřebujete, abyste mohli tuto práci dělat
- ukončené vysokoškolské vzdělání architektonického, urbanistického či územně plánovacího směru
- pokročile MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint) a GIS (ArcMap nebo ArcGIS Pro)
- základy grafických programů (např. Adobe InDesign) nebo chuť se je naučit
- výhodou je znalost pokročilých analýz a programování (např. R nebo Python) a vizualizačních nástrojů (Power BI, ArcGIS Experience builder, Storymaps a Dashboards)
- schopnost psát a prezentovat odborné výstupy v češtině i angličtině
Co nabízíme
- spolupráce formou DPČ (práce 2,5 dne v týdnu) – ideální pro doktorandy či částené pracovní úvazky
- možnost částečně pracovat na dálku (home office)
- možnosti odborného vzdělávání formou školení, účasti na konferencích či pracovních cest
- termín nástupu: co nejdříve
V případě vzájemné dohody po roce je eventuálně možný přechod na plný úvazek a stabilní pozice v odborném týmu
- plat dle tabulek veřejné správy (třída 11) + osobní ohodnocení
- 5 týdnů dovolené + 5 sick days
- příspěvky na stravování, vzdělávání, důchod i volnočasové aktivity
Jak se přihlásit
Chcete tvořit budoucnost Prahy s námi? Ozvěte se. Těšíme se!
Zašlete nám:
- profesní CV
- portfolio (max. 5 souvisejících referenčních prací)
- motivační dopis a krátká úvaha na téma „K čemu slouží Územně analytické podklady Prahy?“ (max. 1 800 znaků vč. mezer)
Přihlášku s požadovanými přílohami zasílejte do 25. 5. 2025 na email kariera@ipr.praha.eu. Dotazy ráda zodpoví vedoucí kanceláře Ing. arch. Zdeňka Havlová, Ph.D. na havlova@ipr.praha.eu.
Hledáme kolegyni/kolegu, který se chce spolupodílet na budoucnosti Prahy a vést aktuálně šestičlenný tým Kanceláře strategií a politik udržitelnosti.
Zajímá Vás rozvoj měst? Chcete se podílet na formování rozvoje hlavního města? Nabízíme vám místo v týmu lidí, kteří v Sekci rozvoje města připravují dokumenty pro jeho rozvoj. Co by bylo vaší rolí? Pokládat na stůl témata, která jsou často odsouvána – dlouhodobá vize, strategie a jednotlivé kroky k jejich naplňování. A to nejen v oblasti územního rozvoje, ale i v jiných souvisejících oblastech. Součástí práce je vedení zkušeného týmu profesionálů, kteří řeší projekty udržitelného rozvoje, urbánní ekonomie nebo participaci; připravují dílčí strategie a akční plány a účastní se mezinárodních projektů. Kancelář strategií a politik udržitelnosti přináší do normativních dokumentů potřebný nadhled a zapojení všech relevantních partnerů s cílem rozvoje jednotlivých komunit i hlavního města jako celku. Nacházíme se v době, která je turbulentní a plná výzev. I místo vedoucího kanceláře bude plné výzev spojených s nastavováním vnějších i vnitřních procesů.
Pokud Vás popis oslovil, neváhejte, a přihlaste se na místo vedoucího Kanceláře strategií a politik udržitelnosti na IPR Praha.
Specifikace pracovní činnosti:
- Vedení týmu skládajícího se z odborníků na tvorbu strategických dokumentů, aplikované urbánně-ekonomické analýzy a participace
- Příprava celoměstských strategických dokumentů
- Koordinace implementace a evaluace strategií skrze různorodé aktivity, prováděcí plány a evaluační zprávy
- Spolupráce na dokumentech hodnotících celostní udržitelný rozvoj města
- Vedení aplikovaného výzkumu v oblasti urbánní ekonomie a ekonomie rozvoje města
- Vedení a spolupráce na mezinárodních projektech
Podmínky:
- magisterské vzdělání v oboru geografie, ekonomie, sociologie nebo urbanismu, nebo příbuzných oborů
- zkušenosti s vedením vlastního týmu
- zkušenost s tvorbou veřejných politik nebo strategie z veřejného nebo soukromého sektoru nebo vlastní praxe
- znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel)
- znalost anglického jazyka
- dobré prezentační schopnosti
Výhodou:
- znalost evropského financování regionálního rozvoje
- znalost územního plánování
- znalost softwaru Adobe Creative Suite, ArcGIS nebo jiné GIS softwary, R
- znalost kvantitativních statistických metod, mikroekonomie a ekonometrie
- zkušenosti s projektovým řízením a certifikace
Nabízíme:
- práce na unikátním pracovišti v oblasti městského rozvoje
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 12 + osobní příplatek a příplatek za vedení
- zaměstnanecké benefity (5 sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní spoření, flexi pasy, možnost profesního a osobního rozvoje)
- termín nástupu možný od 1. 6. 2025
Kontakt:
V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 16. 5. 2025 svůj strukturovaný životopis, motivační dopis a příklad publikace (zpracovaná analýza, strategický dokument nebo vědecký článek relevantní k nabízené pozici) na email: kariera@ipr.praha.eu.
Náplň práce:
- spolupráce s vedoucím oddělení technické produkce na přípravě projektů, jejich rozpočtů, jejich kontrole a reportingu
- Administrativní vedení a podpora:
- Příprava podkladů pro administrativu veřejných zakázek
- Administrativní podpora vedoucí TEP
- Zadávání jednotlivých zakázek do systému, přehled o jejich čerpání, spolupráce s oddělením zakázek
- Vyřizování objednávek a kontrola správnosti fakturace (včetně zanášení faktur do systému)
- Evidence požadavků zaměstnanců (kancelářské potřeby, nábytek, apod.)
- Dohled a komunikace s externími dodavateli služeb (úklid, security, zahradníci, apod.)
Co od vás očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické nebo technické zaměření výhodou)
- Znalost práce na PC (MS Office – velmi dobrá práce s MS Excel, Word)
- Předchozí zkušenosti s administrativou zejména veřejných zakázek vítány
- Samostatnost, organizovanost, pečlivost, spolehlivost a proaktivita
Nabízíme:
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10., osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy, přímo v Centru architektury a městského plánování
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, 5 sick days, příspěvek na penzijní spoření, flexi pasy, možnost profesního a osobního rozvoje)
Pokud máte o nabízenou pozici zájem, zašlete životopis a motivační dopis na kariera@ipr.praha.eu
Do předmětu uveďte "Administrativa TEP"
Předpokládaný nástup: dohodou
Co u nás budete dělat?
- Připravovat a koordinovat tiskové zprávy, odpovědi na mediální dotazy
- Aktivně komunikovat s novináři a budovat vztahy s médii
- Podílet se na organizaci tiskových konferencí, prohlídek a dalších PR aktivit
- Spolupracovat na komunikačních kampaních IPR
- Reagovat na aktuální dění
Koho hledáme?
- Máte alespoň 3 roky zkušeností v oblasti public relations nebo mediální komunikace
- Umíte psát srozumitelně, věcně a poutavě – ať už jde o tiskovou zprávu, komentář nebo odpověď na dotaz zvídavého občana
- Výhodou je zájem o architekturu, urbanismus nebo plánování měst – nemusíte být odborník, ale chuť porozumět tématu je klíčová
- Umíte pracovat samostatně, zároveň rádi spolupracujete v týmu
- Máte organizační schopnosti, jste zodpovědní, otevření a kreativní
Co nabízíme?
- Práci na smysluplných projektech, které formují budoucnost hlavního města
- Spolupráci s týmem odborníků napříč obory – urbanisté, architekti, analytici, dataři i projektoví manažeři
- Příležitost podílet se na významných veřejných debatách
- Zázemí stabilní organizace s respektem k odbornosti i lidskému přístupu
- Pracovní prostředí v centru Prahy, přímo v Centru architektury a městského plánování
- Platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 11., osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, 5 sick days, příspěvek na penzijní spoření, flexi pasy, možnost profesního a osobního rozvoje)
- Podporu dalšího vzdělávání a profesního rozvoje
Zaujali jsme vás?
Pošlete nám do 6. června 2025 svůj životopis a krátký motivační dopis (nebo klidně pár vět o tom, proč vás práce u nás láká) na kariera@ipr.praha.eu .
Těšíme se na vás!
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |