Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Jaká bude náplň Vaší práce?
- produkce akcí a s tím spojená administrativa – zajištění vybraných služeb pro celý IPR, dále pořádání akcí IPR mimo CAMP,
- tvorba a správa veřejných zakázek spojených s produkcí,
- back office kanceláře Sekce vnějších vztahů,
- personální podpora kanceláře Sekce vnějších vztahů – zajištění služebních cest, přihlášky na školení, zajišťování podkladů při přijímání nových zaměstnanců,
- asistentka zástupce ředitele IPR (zároveň ředitele Sekce vnějších vztahů) – koordinace kalendáře a schůzek, příprava podkladů na schůzky, účast na vybraných poradách a vedení jejich zápisů,
- zajištění dalších provozních potřeb kanceláře.
Co požadujeme?
- organizační schopnosti,
- flexibilita, samostatnost, spolehlivost,
- týmový hráč, který je schopen pracovat pečlivě, samostatně, je flexibilní a má vůli se učit,
- proaktivní přístup k práci,
- spolehlivost a schopnost komunikovat s dodavateli,
- znalost prostředí MS Office považujeme za samozřejmost,
- angličtina slovem a písmem,
- trestní bezúhonnost,
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru výhodou (není však podmínkou).
Co nabízíme?
- jistotu práce u stabilního a spolehlivého zaměstnavatele,
- pracovní prostředí v centru Prahy,
- plný pracovní úvazek,
- přátelský kolektiv,
- pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou po prvním roce,
- možnosti jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů,
- termín nástupu: ihned případně dle dohody,
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů plně hrazených sick days,
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, + osobní příplatek,
- zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity).
Jak se ucházet?
V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 20. března 2024 svůj strukturovaný životopis a motivační email na email: kariera@ipr.praha.eu. Do předmětu uveďte „Programový koordinátor – Back office SVV.“
Koho hledáme? Někoho…
- se zkušeností s PR a komunikací,
- s vynikajícími komunikačními a prezentačními dovednostmi,
- se vztahem k městu, Praze, architektuře, urbanismu, městskému plánování a regionálnímu rozvoji,
- s touhou a nadšením učit se novým věcem,
- iniciativního, kreativního, flexibilního, proaktivního a spolehlivého,
- s dobrou orientací v mediálním prostředí,
- s týmovým duchem,
- s výbornou znalostí českého jazyka slovem i písmem,
- a dobrou znalostí anglického jazyka slovem i písmem.
Co může být vaší výhodou?
- znalost prostředí správy hl. m. Prahy a fungování města obecně,
- kvalitní medialist, lifestylová a zahraniční média.
Co od vás očekáváme?
- komunikace a propagace zajímavých témat z oblasti městského plánování a rozvoje Prahy,
- komunikace s médii, veřejností, ostatními městskými organizacemi a s expertkami a experty IPR,
- zpracovávání komunikačních a kreativních kampaní k jednotlivým projektům IPR Praha,
- posilování brandu IPR a Centra architektury a městského plánování (CAMP),
- organizace tiskových konferencí, PR eventů a dalších aktivit IPR a CAMP.
A co nabízíme?
- prostor pro vlastní iniciativu,
- přátelský a motivovaný kolektiv,
- možnost být součástí týmu, který mění Prahu k lepšímu,
- práci na plný úvazek,
- možnost částečné práce z domova,
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 11, osobní příplatek,
- 5 týdnů dovolené, 5 plně hrazených sickdays, stravenky, služební počítač a telefon, školení, benefity v kavárně CAMP.
Jak se o pozici ucházet?
V případě zájmu o nabízenou pozici nám do 20. 3. 2024 zašlete váš životopis a motivační dopis.
Se zasláním životopisu a motivačního dopisu neváhejte, pohovory mohou probíhat již v předstihu. V potaz samozřejmě bereme veškeré kandidáty a kandidátky, kteří se přihlásí do výše uvedeného termínu.
Kontaktní osoba: Marek Vácha | kariera@ipr.praha.eu
Jaká bude náplň Vaší práce?
- opravy a údržba administrativních objektů a jejich zařízení,
- drobné řemeslné práce,
- řízení, údržba a zajištění běžných oprav silničních vozidel,
- prohlídky svěřených technických zařízení, kontroly jejich obsluhy a zajišťování středních oprav těchto zařízení,
- spolupráce při instalaci výstav v Centru architektury a městského plánování,
- administrativní práce, komunikace s dodavateli, příprava podkladů pro objednávky,
- zajišťování dalších úkolů na základě pokynu nadřízeného vedoucího zaměstnance v rozsahu charakteristiky vykonávané práce, spolupráce s ostatními členy sekce a organizace.
Co požadujeme?
- SŠ nebo SOU s maturitou, technického směru výhodou,
- vhodné pro absolventy,
- manuální zručnost a fyzická zdatnost, zaměření na detail,
- aktivní přístup k práci, schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů,
- spolehlivost,
- schopnost plánovat a organizovat si práci,
- řidičský průkaz skup. B, aktivní řidič,
- trestní bezúhonnost,
- znalosti prostředí MS Office,
- zkušenost se správou budov a facility managementem výhodou (není však podmínkou).
Co nabízíme?
- jistotu práce u stabilního a spolehlivého zaměstnavatele,
- pracovní prostředí v centru Prahy,
- plný pracovní úvazek,
- přátelský kolektiv,
- pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou po prvním roce,
- možnosti jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů,
- termín nástupu: ihned případně dle dohody,
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů plně hrazených sick days,
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, + osobní příplatek,
- zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity).
Jak se ucházet?
V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete svůj strukturovaný životopis na email: kariera@ipr.praha.eu. Do předmětu uveďte „Technický pracovník/technická pracovnice TEP“.
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |