
Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Náplň práce:
- spolupráce s vedoucím Kanceláře technické produkce na přípravě projektů, jejich rozpočtů, jejich kontrole a reportingu
- Administrativní vedení a podpora:
- Příprava podkladů pro administrativu veřejných zakázek
- Administrativní podpora vedoucí TEP
- Zadávání jednotlivých zakázek do systému, přehled o jejich čerpání, spolupráce s oddělením zakázek
- Vyřizování objednávek a kontrola správnosti fakturace (včetně zanášení faktur do systému)
- Evidence požadavků zaměstnanců (kancelářské potřeby, nábytek, apod.)
- Dohled a komunikace s externími dodavateli služeb (úklid, security, zahradníci, apod.)
Co od vás očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické nebo technické zaměření výhodou)
- Znalost práce na PC (MS Office – velmi dobrá práce s MS Excel, Word)
- Předchozí zkušenosti s administrativou zejména veřejných zakázek vítány
- Samostatnost, organizovanost, pečlivost, spolehlivost a proaktivita
Nabízíme:
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10., osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy, přímo v Centru architektury a městského plánování
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, 5 sick days, příspěvek na penzijní spoření, flexi pasy, možnost profesního a osobního rozvoje)
Pokud máte o nabízenou pozici zájem, zašlete životopis a motivační dopis na kariera@ipr.praha.eu
Do předmětu uveďte "Administrativa TEP"
Předpokládaný nástup: dohodou
Aktuálně vrcholí přípravy Metropolitního plánu a z tohoto důvodu rozšiřujeme zpracovatelský tým v Kanceláři metropolitního plánování.
Hledáme nové členky a členy, kteří se zapojí do příprav jednoho z nejdůležitějších plánovacích dokumentů města. Součástí práce je nejenom samotná příprava tohoto dokumentu, ale zároveň workshopy se stakeholdery, odborné diskuze a řešení dílčích projektů v rámci IPR. Metropolitní plán je připravovaný nový územní plán pro Prahu. Kancelář od svého vzniku funguje jako celistvý tým a zároveň v maximálně míře využívá odborného a datového zázemí IPR.
Co bude vaší náplní práce?
- tvorba nového územního plánu hlavního města Prahy (Metropolitního plánu)
- zpracování, projednávání a prezentace dalších celoměstských dokumentací
- spolupráce na vypracovávání dalších plánů, strategií, analýz a podkladů souvisejících s územním plánováním
- spolupráce s veřejnou správou, zejména s městskými organizacemi
- práce v týmu
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- VŠ vzdělání v magisterském studijním programu příslušného směru (pref. architektura a urbanismus)
- Znalost ČJ
- iniciativní, koncepční a tvůrčí přístup k řešení úkolů
- schopnost týmové práce
- komunikační schopnosti/vyjednávání, kvalitní písemný projev a formulační schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, bezúhonnost
- zájem o problematiku plánování měst a chuť učit se novým věcem
- počítačové dovednosti - MS Office, Adobe, znalost ArcGIS výhodou (IPR zajišťuje proškolení)
Co nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v hlavním koncepčním pracovišti hlavního města Prahy v oblasti architektury, urbanismu, rozvoje a tvorby města
- práce na plný úvazek
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů včetně zahraničních konferencí, zapojení do mezinárodních projektů
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- možnost částečné práce z domova
- pracovní prostředí dynamicky se rozvíjející příspěvkové organizace v centru Prahy s vynikající dopravní dostupností veřejnou a nemotorovou dopravou
Termín možného nástupu: červenec 2025
Pokud vás nabídka zaujala, životopis s motivačním dopisem, portfolio (do 10MB) či případné dotazy, posílejte na e-mail: kariera@ipr.praha.eu
Termín pro zaslání: 20.6.2025
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |