
Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Náplň práce
- vedení týmu Kanceláře technické produkce (TEP)
- komplexní řízení projektů Kanceláře technické produkce
- příprava a vedení rekonstrukce Pragerových kostek
- komplexní zajištění činnosti správy budov, majetkové a hospodářské správy budov IPR Praha v areálech Emauzy a Jehněčí dvůr
- komplexní zajištění činnosti provozu Centra architektury a městského plánování
- administrativní řízení kanceláře včetně zpracování veřejných zakázek a rozpočtu v oblasti správy a provozu budov
- analýza a nastavení fungování Kanceláře technické produkce
- zajištění chodu, údržby a provozu autoparku včetně školení řidičů
- komunikace s odbory magistrátu, investory a městskými organizacemi
- další provozní potřeby IPR Praha nezbytné pro chod organizace
Hledáme kandidáta/tku, který/á má:
- schopnost vést a motivovat tým
- velmi dobré organizační, řídící, koordinační včetně schopnosti delegovat
- komunikační dovednosti
- schopnost určovat priority
- schopnost vyjednávat
- strategické myšlení
- profesionální přístup a otevřenost
Požadavky na uchazeče:
- občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk
- zkušenosti s vedením týmu a řízením
- doporučená délka praxe 5 let
- vysokoškolské vzdělání (technického směru výhodou)
- orientace v právních předpisech:
- zákon č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách
- zkušenosti v oblasti správy nemovitostí
Nabízíme:
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 11 + příplatek za vedení, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy,
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days, fond FKSP, možnost homeoffice)
Předpokládaný nástup do funkce: 01/11 2023 nebo dle dohody.
Pokud máte zájem o pozici vedoucího technické produkce, pošlete nám CV a motivační dopis na email kariera@ipr.praha.eu do 13/10/2023. Do předmětu zprávy uveďte “Vedoucí technické produkce”.
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
- Správa serverů a síťové infrastruktury
Hledáme kandidáta/ku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilou znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Základní znalost Unix/Linux prostředí
- Orientaci ve virtualizačních technologiích
- Komunikativnost, aktivní přístup, pečlivost a samostatnost
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis na adresu: kariera@ipr.praha.eu.
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Správa serverů OS Linux
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
Hledáme kandidáta/tku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilá znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Velmi dobrá znalost Unix/Linux prostředí, preferované distribuce Debian, Red Hat, CentOS
- Orientace ve virtualizačních technologiích
- Znalost Kubernetes (Openshift) výhodou
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 11, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup do funkce: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis na adresu: kariera@ipr.praha.eu.
Co bude vaší náplní práce?
- zajišťování zpracování dopravně-inženýrských materiálů k vyhodnocení záměrů v území, pro potřeby koncepčních dokumentů a analýz v rámci IPR a pro samosprávu hl. m. Prahy,
- zajišťování činnosti související s prognózou dopravy, tvorbou a aktualizací výhledových modelů dopravy v Pražské metropolitní oblasti v kontextu rozvoje města,
- zajišťování podkladových a analytických materiálů nezbytných pro dopravní modelování a aktualizaci modelů,
- sledování aktuálního stavu a vývoje v oboru dopravy, demografického vývoje a vlivu těchto změn na model dopravy,
- sledování trendů a aktualit v oblasti dopravního modelování, prognózování a vývoji modelovacích nástrojů.
Co požadujeme?
- vysokoškolské vzdělání technického (dopravního) směru (vhodné také pro absolventy),
- zájem o problematiku plánování dopravy a dopravní infrastruktury ve městech,
- znalost mezinárodních, národních, městských strategických a koncepčních dokumentů souvisejících s rozvojem udržitelné mobility a územním rozvojem,
- přehled v technických normách a metodických materiálech,
- alespoň základní znalost prostředí programů PTV Visum/Vissim,
- znalost práce v prostředí MS Office a ArcGIS, nebo AutoCAD,
- schopnost týmové spolupráce a komunikace,
- tvůrčí a komplexní přístup k řešení úkolů,
- nadšení a chuť učit se novým věcem,
- znalost anglického jazyka,
- spolehlivost a bezúhonnost.
Co nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v tvůrčím kolektivu na koncepci dopravního systému, rozvojových projektech hl. m. Prahy i soukromých investorů,
- kontakt s jinými profesemi podílejícími se na rozvoji hl. m. Prahy,
- pracovní prostředí dynamicky se rozvíjející příspěvkové organizace v centru Prahy s vynikající dopravní dostupností veřejnou a nemotorovou dopravou,
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů včetně zahraničních konferencí, zapojení do mezinárodních projektů,
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek,
- stravenky,
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays,
- možnost částečné práce z domova,
- příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění.
Předpokládaný nástup
- září 2023
Kontakt
Pokud vás nabídka zaujala, životopisy s motivačními dopisy, či případné dotazy, posílejte na e-mail: kariera@ipr.praha.eu.
Co bude vaší náplní práce?
- zajišťování činností komplexního rozvoje udržitelné mobility hl. m. Prahy v kontextu rozvoje města, zvýšení kvality veřejných prostranství, životního prostředí, udržitelné energetiky, technologického vývoje a tzv. konceptu smart cities,
- vypracovávání, projednávání a prezentace dílčích analýz, strategií, studií, podkladů, metodik souvisejících s udržitelnou mobilitou a jejími vlivy na jiná odvětví,
- zpracování podkladových a analytických materiálů pro rozvoj subsystémů mobility v Pražské metropolitní oblasti,
- sledování aktuálního stavu a vývoje techniky, technologií a vědy v oblasti mobility metropolitních oblastí,
- zpracování územně plánovacích podkladů a dokumentací nebo jejich hodnocení,
- konzultační činnost pro jiné kanceláře v rámci IPR, Magistrátu a městských organizací a společností v oblasti mobility.
Co požadujeme?
- vysokoškolské vzdělání dopravního směru (vhodné také pro absolventy),
- zájem o problematiku plánování dopravy a dopravní infrastruktury ve městech,
- znalost mezinárodních, národních, městských strategických a koncepčních dokumentů souvisejících s rozvojem udržitelné mobility a územním rozvojem,
- přehled v technických normách a metodických materiálech,
- znalost práce v prostředí MS Office a ArcGIS, nebo AutoCAD,
- schopnost týmové spolupráce a komunikace,
- tvůrčí a komplexní přístup k řešení úkolů,
- nadšení a chuť učit se novým věcem,
- znalost anglického jazyka,
- spolehlivost a bezúhonnost.
Co nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v tvůrčím kolektivu na koncepci dopravního systému, rozvojových projektech hl. m. Prahy i soukromých investorů,
- kontakt s jinými profesemi podílejícími se na rozvoji hl. m. Prahy,
- pracovní prostředí dynamicky se rozvíjející příspěvkové organizace v centru Prahy s vynikající dopravní dostupností veřejnou a nemotorovou dopravou,
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů včetně zahraničních konferencí, zapojení do mezinárodních projektů,
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek,
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays,
- možnost částečné práce z domova,
- stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění.
Předpokládaný nástup
- září 2023
Kontakt
Pokud vás nabídka zaujala, životopisy s motivačními dopisy, či případné dotazy, posílejte na e-mail: kariera@ipr.praha.eu.
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |