
Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Co nabízíme?
- zajímavou, smysluplnou a různorodou práci ve významné plánovací organizaci
- možnost podílet se na významných rozvojových projektech Prahy
- kontakt s rozhodovacím procesem na úrovni města
- práce na plný nebo částečný úvazek
- účast v mezinárodních projektech a seminářích
- pracovní prostředí v centru Prahy
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- koncepční a tvůrčí přístup k řešení problémů a nadšení a chuť učit se novým věcem
- vysokoškolské vzdělání technického směru
- všeobecnou orientaci v inženýrských sítích – zejm. zásobování elektrickou energií, zásobování teplem, zásobování plynem a kolektory
- schopnost samostatně řešit energetická témata v rámci principů udržitelného rozvoje
- komunikační dovednosti
- výhodou je orientace v oborové legislativě, znalost prostředí ArcGis a anglického jazyka
- praxe v oboru vítána, ale absolventy rádi zaškolíme
Co bude vaší náplní práce?
- tvorba a koordinace koncepce města v oblasti technické infrastruktury na úrovni územního plánování
- zpracování a pořizování podkladových a analytických materiálů Prahy pro návrh řešení a pro rozhodovací procesy
- spolupráce s vlastníky a provozovateli technické infrastruktury na území Prahy a koordinace jejich záměrů z hlediska územního plánování
- spolupráce na dlouhodobých rozvojových projektech Prahy
- prosazování principů moderní městské infrastruktury ve vztahu k adaptačním opatřením
- vyjadřovací činnost a aktivní účast na jednáních zaměřených na infrastrukturní témata
- vytváření mapových a datových výstupů
V případě, že Vás nabízená pozici zajímá nebo se chcete o práci na IPR dozvědět více, pište na e-mail: kariera@ipr.praha.eu. Životopis a motivační dopis zašlete na uvedenou e-mailovou adresu.
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
- Správa serverů a síťové infrastruktury
Hledáme kandidáta/ku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilou znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Základní znalost Unix/Linux prostředí
- Orientaci ve virtualizačních technologiích
- Komunikativnost, aktivní přístup, pečlivost a samostatnost
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis do 20. 5. 2022 na adresu: kariera@ipr.praha.eu.
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Správa serverů OS Linux
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
Hledáme kandidáta/tku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilá znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Velmi dobrá znalost Unix/Linux prostředí, preferované distribuce Debian, Red Hat, CentOS
- Orientace ve virtualizačních technologiích
- Znalost Kubernetes (Openshift) výhodou
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 11, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup do funkce: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis do 20 5. 2022 na adresu: kariera@ipr.praha.eu .
Co bude vaší náplní práce?
- zajišťování činností komplexního rozvoje udržitelné mobility hl. m. Prahy v kontextu rozvoje města, zvýšení kvality veřejných prostranství, životního prostředí, udržitelné energetiky, technologického vývoje a tzv. konceptu smart cities.
- vypracovávání, projednávání a prezentace dílčích analýz, strategií, studií, podkladů, metodik souvisejících s udržitelnou mobilitou a jejími vlivy na jiná odvětví
- zpracování podkladových a analytických materiálů pro rozvoj subsystémů mobility v Pražské metropolitní oblasti
- sledování aktuálního stavu a vývoje techniky, technologií a vědy v oblasti mobility metropolitních oblastí
- zpracování územně plánovacích podkladů a dokumentací nebo jejich hodnocení
- konzultační činnost pro jiné kanceláře v rámci IPR, Magistrátu a městských organizací a společností v oblasti mobility
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- vysokoškolské vzdělání dopravního směru (vhodné také pro absolventy)
- zájem o problematiku plánování dopravy a dopravní infrastruktury ve městech
- znalost mezinárodních, národních, městských strategických a koncepčních dokumentů souvisejících s rozvojem udržitelné mobility a územním rozvojem
- přehled v technických normách a metodických materiálech
- znalost práce v prostředí MS Office a ArcGIS, nebo AutoCAD
- schopnost týmové spolupráce a komunikace
- tvůrčí a komplexní přístup k řešení úkolů
- nadšení a chuť učit se novým věcem
- znalost anglického jazyka
- spolehlivost a bezúhonnost
Co nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v tvůrčím kolektivu na koncepci dopravního systému, rozvojových projektech hl. m. Prahy i soukromých investorů
- kontakt s jinými profesemi podílejícími se na rozvoji hl. m. Prahy
- pracovní prostředí dynamicky se rozvíjející příspěvkové organizace v centru Prahy s vynikající dopravní dostupností veřejnou a nemotorovou dopravou
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů včetně zahraničních konferencí, zapojení do mezinárodních projektů
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- možnost částečné práce z domova
- stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění
Termín nástupu: květen 2022
Pokud vás nabídka zaujala, životopisy s motivačními dopisy, či případné dotazy, posílejte na e-mail: kariera@ipr.praha.eu
Co bude vaší náplní práce?
- řízení sekce a koordinace činnosti tří kanceláří se zaměřením na:
- tvorbu a celoměstské koncepce kvalitního veřejného prostoru
- přípravu a realizaci architektonických soutěží
- vedení městských projektů a soutěží, zajištění zpracování studií
- agendu spojenou se zastupováním hl. m. Prahy jako účastníka územního řízení (supervize vyjadřování se k záměrům)
- zpracování změn platného Územního plánu hl. m. Prahy a zajištění související dokumentace (VVURÚ)
- jednání a koordinace činností sekce s vedením města, odbory magistrátu, městskými částmi, městskými organizacemi, odbornou veřejností a investory
- zodpovědnost za vytváření a naplňování strategických cílů sekce a zajištění jejich souladu s vizemi organizace a koncepcemi rozvoje města, zajištění koordinace a spolupráce s ostatními sekcemi IPR
- zodpovědnost za přípravu podkladů pro veřejné zakázky a za rozpočet sekce
Co potřebujete mít, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- schopnost vést a motivovat tým talentovaných odborníků
- proaktivní a flexibilní přístup k řešení komplexních úkolů a dokáže uvažovat v širších souvislostech a zohlednit kontext úkolu a rozhodnutí
- výborné manažerské a vyjednávací schopnosti, dokáže nalézat kompromis,
- velmi dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti
- profesionální přístup a otevřenost, týmového ducha
Další požadavky:
- občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk
- vysokoškolské magisterské vzdělání, relevantní praxe minimálně 5 let
- autorizace v oborové komoře výhodou
- zkušenosti s vedením týmu a řízením
- zkušenosti s vyjednáváním
- zkušenosti s tvorbou koncepčních dokumentů nebo urbanistických a architektonických projektů
- velmi dobrá orientace v soudobých trendech v oblasti městských projektů a plánování měst
- orientace v právních předpisech:
- zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, včetně prováděcích předpisů a souvisejících zákonů
- zákon č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách
- znalost anglického jazyka, znalost dalšího jazyka výhodou
- trestní bezúhonnost
Co nabízíme?
- prostor pro vlastní iniciativu a kreativitu v nastavování procesů v souladu vizí organizace
- atraktivní pracovní prostředí v centru Prahy (v areálu, jehož součástí je moderní Centrum architektury a městského plánování)
- možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 13 + příplatek za vedení, osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays, stravenky, služební notebook, mobilní telefon, asistent/ka[VF1]
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
- Vypracovaný koncept vize rozvoje sekce detailu města na IPR Praha
Předpokládaný nástup do funkce: dle dohody, co nejdříve po ukončení výběrového řízení.
Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte do 27. 5. 2022 vedoucí kanceláře personální Mgr. Monice McGarrell Klimentové na email klimentova@ipr.praha.eu . Po zaslání přihlášky Vám bude odeslán email s potvrzením o jejím doručení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Do Kanceláře metropolitního plánování hledáme nové kolegyně a kolegy, kteří se zapojí do příprav jednoho z nejdůležitějších plánovacích dokumentů města. Metropolitní plán je vznikající nový územní plán pro Prahu. V současné době plán představujeme městským částem, vlastníkům nemovitostí a veřejnosti a je možné se k němu vyjádřit. Na základě sebraných požadavků bude nutné plán dále upravit. Součástí práce není jen práce na metropolitním plánu, ale také účast na workshopech se stakeholdery, na odborných diskuzích nebo řešení dílčích projektů v rámci celého IPR. Kancelář metropolitního plánování se věnuje také druhému celopražskému plánovacímu dokumentu – Zásadám územního rozvoje, které řeší územní rozvoj na úrovni kraje. Všechny tyto nelehké úkoly řeší Kancelář od svého vzniku díky tomu, že funguje jako celistvý tým, ale zároveň v maximálně míře využívá odborného a datového zázemí IPR.
Co bude vaší náplní práce?
- tvorba nového územního plánu hlavního města Prahy (Metropolitního plánu)
- zpracování, projednávání a prezentace dalších celoměstských dokumentací
- spolupráce na vypracovávání dalších plánů, strategií, analýz a podkladů souvisejících s územním plánováním
- spolupráce s veřejnou správou, zejména s městskými organizacemi
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- VŠ vzdělání v magisterském studijním programu příslušného směru (pref. architektura a urbanismus)
- iniciativní, koncepční a tvůrčí přístup k řešení úkolů
- schopnost týmové práce
- komunikační schopnosti/vyjednávání, kvalitní písemný projev a formulační schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, bezúhonnost
- zájem o problematiku plánování měst a chuť učit se novým věcem
- počítačové dovednosti - MS Office, Adobe, znalost ArcGIS výhodou (IPR zajišťuje proškolení)
Co nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v hlavním koncepčním pracovišti hlavního města Prahy v oblasti architektury, urbanismu, rozvoje a tvorby města
- práce na plný úvazek
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů včetně zahraničních konferencí, zapojení do mezinárodních projektů
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- možnost částečné práce z domova
- pracovní prostředí dynamicky se rozvíjející příspěvkové organizace v centru Prahy s vynikající dopravní dostupností veřejnou a nemotorovou dopravou
Termín nástupu: dle dohody
Pokud vás nabídka zaujala, životopis s motivačním dopisem, portfolio (do 10MB) či případné dotazy, posílejte do 30.6. 2022 na e-mail: kariera@ipr.praha.eu.
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |