Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Co bude vaší náplní práce?
„front-end“ vývojář/vývojářka, převážné se jedná o vývoj a správu mapových aplikací, dále o vývoj a správu pokročilých webů – portálů, pasportizačních aplikací (sběr a správa údajů o území), podpora pracovních procesů formou na míru psaných aplikací, tvorba reportů, automatizace procesů atp.
Viz například:
https://geoportalpraha.cz/mapove-aplikace
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- zkušenosti s vývojem FE webových aplikací
- základní znalost jazyka TypeScript
- základní znalost práce s Git
- zkušenosti s vývojem aplikací v některém z reaktivních frameworků.
(pozn., vývoj v rámci IPR bude vyžadován výlučně ve frameworku Vue/Nuxt)
Jaké další znalosti a zkušenosti oceníme?
- Tailwindcss
- zkušenost s některým z kontejnerizačních řešení (Docker, Kubernetes)
- Python
- práce s REST API
- povědomí o GIS
- ESRI ArcGIS Enterprise services + REST API
- ESRI ArcGIS Maps SDK for JavaScript
- znalost OGC WMS, WMTS, WFS
- SQL
- NoSQL database (např. Mongo db)
Proč se k nám přidat?
- pracovní prostředí v centru Prahy a blízkosti Centra architektury a městského plánování
- sympatický kolektiv
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11, osobní příplatek
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, 5 sick days, příspěvek na penzijní spoření, flexi pasy, možnost profesního a osobního rozvoje)
- lze se domluvit i na formě zkráceného úvazku
Jak se o pozici ucházet?
V případě zájmu nám zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis na e-mail: kariera@ipr.praha.eu. S případnými dotazy se obracejte na Mgr. Michala Pochmanna, e-mail: pochmann@ipr.praha.eu, tel. 236 005 096.
NA ČEM BUDETE PRACOVAT
- tvorba a koordinace koncepce města v oblasti vodních toků a modrozelené infrastruktury na úrovni územního plánování
- spolupráce na dalších projektech modrozelené infrastruktury napříč pracovišti IPR
- zpracování a pořizování podkladových a analytických materiálů Prahy pro návrh řešení a pro rozhodovací procesy
- spolupráce s vlastníky vodohospodářské infrastruktury a správci vodních toků na území Prahy a koordinace jejich záměrů z hlediska územního plánování
- spolupráce na dlouhodobých rozvojových projektech Prahy
- prosazování principů moderní městské infrastruktury ve vztahu k adaptačním opatřením
- vyjadřovací činnost a aktivní účast na jednáních zaměřených na infrastrukturní témata
- vytváření mapových a datových výstupů
CO POŽADUJEME
- koncepční a tvůrčí přístup k řešení úkolů, nadšení a chuť učit se novým věcem
- vysokoškolské vzdělání
- všeobecnou orientaci v problematice městského inženýrství a vodního hospodářství
- základní orientaci v biologických aspektech vodního hospodářství
- schopnost samostatně řešit úkoly v rámci principů udržitelného rozvoje
- komunikační dovednosti
- orientace v oborové legislativě, znalost prostředí ArcGis a anglického jazyka
- praxe v oboru vítána, ale absolventy rádi zaškolíme
CO NABÍZÍME
- zajímavou, smysluplnou a různorodou práci ve významné plánovací organizaci
- možnost podílet se na významných rozvojových projektech Prahy
- kontakt s rozhodovacím procesem na úrovni města
- práce na plný úvazek
- účast v mezinárodních projektech a seminářích
- pracovní prostředí v centru Prahy
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- nástup možný od 1. ledna 2026
JAK SE O POZICI UCHÁZET?
V případě zájmu nám zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis na email: kariera@ipr.praha.eu. S případnými dotazy se obracejte na Ing. Michala Nováka, email: novak@ipr.praha.eu.
Na čem budete pracovat
- Řízení provozu IT sekce: zajištění administrativního chodu v souladu s interními směrnicemi (majetek, HR apod.), dohled nad efektivním provozem helpdesku a kvalitou end-user supportu (SLA/KPI, katalog služeb, knowledge base).
- Koordinace napříč IPR i externě: organizační podpora týmu ICT a spolupráce s dalšími kancelářemi napříč organizací i s externími partnery; podpora finančního a obchodního řízení sekce (rozpočet, faktury, smlouvy, objednávky).
- HR podpora v rámci sekce: pracovní prostředí, školení a rozvoj týmu, pracovní cesty.
- Sekční governance: příprava a organizace celosekční koordinační porady, dohled nad klíčovými úkoly, administrativní a organizační podpora ředitele sekce.
- Veřejné zakázky: příprava a realizace výběrových řízení na dodavatele IT služeb a technologií – zajištění nabídek, tvorba zadávací dokumentace, koordinace hodnocení nabídek. Zastřešení spolupráce ICT s kancelářemi veřejných zakázek, právní a rozpočtovou. Dohled nad plněním smluv a vztahy s dodavateli.
- Vedení týmu KPI a procesní zlepšování: motivace, rozvoj a hodnocení výkonu, nastavování a průběžné zlepšování procesů a standardů napříč kanceláří.
Co požadujeme
- Pečlivost a leadership s výbornou organizací práce.
- Silné komunikační a koordinační dovednosti, schopnost nastavovat priority a dotahovat věci do konce.
- Stresová odolnost.
- Zkušenost s provozem kanceláře/office managementem nebo koordinací více agend.
- Finanční gramotnost (rozpočty, objednávky, fakturace) a jistota v administrativě.
- Uživatelskou znalost nástrojů MS 365 (Outlook, Teams, SharePoint, Excel); výhodou je orientace v IT terminologii, SLA/KPI a ITSM nástrojích.
- Praxe v IT nebo ve veřejných zakázkách není nutná, ale je výhodou. Plus je i zkušenost s vedením menšího týmu.
Co nabízíme
- Smysluplnou práci pro město a přímý vliv na kvalitu a stabilitu ICT služeb v IPR Praha.
- Stabilní zázemí veřejné instituce a prostor pro profesní růst (školení, certifikace, rozvoj leadershipu a procesního řízení, veřejné zakázky).
- Hybridní spolupráci a přátelské prostředí napříč odbornými kancelářemi.
- Odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek.
- Stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 5 sickdays.
- Nástup možný od 1. ledna 2026.
Jak se o pozici ucházet?
Pošlete prosím strukturovaný životopis a krátký motivační vzkaz (proč právě vy do KPI) na kariera@ipr.praha.eu do 30. 11. 2025.
Hledáme nové členky a členy, kteří se zapojí do příprav jednoho z nejdůležitějších plánovacích dokumentů města. Součástí práce je nejenom samotná příprava tohoto dokumentu, ale zároveň workshopy se stakeholdery, odborné diskuze a řešení dílčích projektů v rámci IPR. Metropolitní plán je připravovaný nový územní plán pro Prahu. Kancelář od svého vzniku funguje jako celistvý tým a zároveň v maximálně míře využívá odborného a datového zázemí IPR.
Co bude vaší náplní práce?
- tvorba nového územního plánu hlavního města Prahy (Metropolitního plánu)
- zpracování, projednávání a prezentace dalších celoměstských dokumentací
- spolupráce na vypracovávání dalších plánů, strategií, analýz a podkladů souvisejících s územním plánováním
- spolupráce s veřejnou správou, zejména s městskými organizacemi
- práce v týmu
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- VŠ vzdělání v magisterském studijním programu příslušného směru (pref. architektura a urbanismus)
- Znalost ČJ
- iniciativní, koncepční a tvůrčí přístup k řešení úkolů
- schopnost týmové práce
- komunikační schopnosti/vyjednávání, kvalitní písemný projev a formulační schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, bezúhonnost
- zájem o problematiku plánování měst a chuť učit se novým věcem
- počítačové dovednosti - MS Office, Adobe, znalost ArcGIS výhodou (IPR zajišťuje proškolení)
Co nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v hlavním koncepčním pracovišti hlavního města Prahy v oblasti architektury, urbanismu, rozvoje a tvorby města
- práce na plný úvazek
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů včetně zahraničních konferencí, zapojení do mezinárodních projektů
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- stravenkový paušál, příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- možnost částečné práce z domova
- pracovní prostředí dynamicky se rozvíjející příspěvkové organizace v centru Prahy s vynikající dopravní dostupností veřejnou a nemotorovou dopravou
Termín možného nástupu: leden 2026
Pokud vás nabídka zaujala, životopis s motivačním dopisem, portfolio (do 10MB) či případné dotazy, posílejte na e-mail: kariera@ipr.praha.eu.
Termín pro zaslání: 15.12.2025
NA ČEM BUDETE PRACOVAT
- správa infrastruktury ESRI ArcGIS Enterprise na IPR Praha a Magistrátu hl. m. Prahy – patchování a optimalizace architektury, instalace
- monitoring a troubleshooting provozu
- podpora uživatelů: správcům služeb ESRI ArcGIS Enterprise a ArcGIS Online a uživatelům ArcGIS Pro (publikace služeb na ArcGIS Server, ArcGIS Image server, ArcGIS Portál, AddIns nástroje, metadata atd.)
CO POŽADUJEME
- dobrá znalost technologií ESRI (ArcGIS Online, ArcGIS Pro, ArcGIS Enterprise)
- základní znalost správy a administrace mapového serveru
- pokročilá IT gramotnost – povědomí o síťové topologii, povědomí o topologiích infrastruktury MAA a DR, povědomí o typech virtualizace (HW, aplikace, kontejnerizace) a povědomí o typech cloud služeb
- základní povědomí o principech relačních databázích a SQL
- základy správy operačního systému (Windows nebo Linux)
- povědomí o bezpečnosti provozu IT technologií (uživatelé, skupiny, role; certifikáty, tokeny; proxy, firewall, vpn)
- základní znalost Python (Conda, envs; arcpy, arcgis)
- základní znalost Bash (Shell, Windows) / PowerShell
- základní znalost práce s Git
- znalost angličtiny (na úrovni porozumění technické dokumentaci)
- ochota učit se nové věci
CO NABÍZÍME
- práce na plný úvazek
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017, o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě + osobní příplatek, příspěvek na stravování
- 25 dnů dovolené, 5 sickdays
- jazykové vzdělávání (anglický jazyk, německý jazyk)
- možnost odborného vzdělávání
- přátelský kolektiv
- termín nástupu od 1.1.2026 nebo dle dohody
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na: kariera@ipr.praha.eu do 15. 12. 2025. Případné dotazy ohledně pracovní pozice směřujte Mgr. Bohdanu Baronovi na email: baron@ipr.praha.eu.
Materiály ke stažení
| pdf (180.19 kB) | Osobní dotazník |
| pdf (115.34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
| pdf (78.5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |