
Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Co nabízíme?
- zajímavou, smysluplnou a různorodou práci ve významné plánovací organizaci
- možnost podílet se na významných rozvojových projektech Prahy
- kontakt s rozhodovacím procesem na úrovni města
- práce na plný nebo částečný úvazek
- účast v mezinárodních projektech a seminářích
- pracovní prostředí v centru Prahy
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- koncepční a tvůrčí přístup k řešení problémů a nadšení a chuť učit se novým věcem
- vysokoškolské vzdělání technického směru
- všeobecnou orientaci v inženýrských sítích – zejm. zásobování elektrickou energií, zásobování teplem, zásobování plynem a kolektory
- schopnost samostatně řešit energetická témata v rámci principů udržitelného rozvoje
- komunikační dovednosti
- výhodou je orientace v oborové legislativě, znalost prostředí ArcGis a anglického jazyka
- praxe v oboru vítána, ale absolventy rádi zaškolíme
Co bude vaší náplní práce?
- tvorba a koordinace koncepce města v oblasti technické infrastruktury na úrovni územního plánování
- zpracování a pořizování podkladových a analytických materiálů Prahy pro návrh řešení a pro rozhodovací procesy
- spolupráce s vlastníky a provozovateli technické infrastruktury na území Prahy a koordinace jejich záměrů z hlediska územního plánování
- spolupráce na dlouhodobých rozvojových projektech Prahy
- prosazování principů moderní městské infrastruktury ve vztahu k adaptačním opatřením
- vyjadřovací činnost a aktivní účast na jednáních zaměřených na infrastrukturní témata
- vytváření mapových a datových výstupů
V případě, že Vás nabízená pozici zajímá nebo se chcete o práci na IPR dozvědět více, pište na e-mail: kariera@ipr.praha.eu. Životopis a motivační dopis zašlete na uvedenou e-mailovou adresu.
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
- Správa serverů a síťové infrastruktury
Hledáme kandidáta/ku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilou znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Základní znalost Unix/Linux prostředí
- Orientaci ve virtualizačních technologiích
- Komunikativnost, aktivní přístup, pečlivost a samostatnost
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 10, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis do 15. 5. 2022 na adresu: kariera@ipr.praha.eu.
Co bude vaší náplní práce?
- Technická podpora uživatelům a řešení jejich požadavků - Helpdesk
- Správa počítačové sítě, serverů, počítačů a tiskáren
- Konfigurace síťových prvků a systému Windows v síťovém prostředí
- Správa a implementace serverových služeb OS Microsoft Windows Server
- Správa serverů OS Linux
- Vedení a aktualizace dokumentace informačních systémů
Hledáme kandidáta/tku, který/á je:
- Komunikativní a týmový hráč
- Odolný vůči stresu
- Pečlivý a samostatný
- Vstřícný a ochotný učit se nové věci
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- Pokročilá znalost OS Microsoft Windows a Microsoft Windows Server
- Znalost správy Microsoft Active Directory
- Velmi dobrá znalost Unix/Linux prostředí, preferované distribuce Debian, Red Hat, CentOS
- Orientace ve virtualizačních technologiích
- Znalost Kubernetes (Openshift) výhodou
- Komplexní znalost oblasti IT
- Znalost AJ (využití pasivní formou)
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co nabízíme?
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 11, osobní příplatek
- pracovní prostředí v centru Prahy
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days)
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
Předpokládaný nástup do funkce: dle dohody.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Pokud máte o pozici zájem, zašlete prosím životopis a motivační dopis do 15. 5. 2022 na adresu: kariera@ipr.praha.eu .
Co bude vaší náplní práce?
- zajišťování činností komplexního rozvoje udržitelné mobility hl. m. Prahy v kontextu rozvoje města, zvýšení kvality veřejných prostranství, životního prostředí, udržitelné energetiky, technologického vývoje a tzv. konceptu smart cities.
- vypracovávání, projednávání a prezentace dílčích analýz, strategií, studií, podkladů, metodik souvisejících s udržitelnou mobilitou a jejími vlivy na jiná odvětví
- zpracování podkladových a analytických materiálů pro rozvoj subsystémů mobility v Pražské metropolitní oblasti
- sledování aktuálního stavu a vývoje techniky, technologií a vědy v oblasti mobility metropolitních oblastí
- zpracování územně plánovacích podkladů a dokumentací nebo jejich hodnocení
- konzultační činnost pro jiné kanceláře v rámci IPR, Magistrátu a městských organizací a společností v oblasti mobility
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- vysokoškolské vzdělání dopravního směru (vhodné také pro absolventy)
- zájem o problematiku plánování dopravy a dopravní infrastruktury ve městech
- znalost mezinárodních, národních, městských strategických a koncepčních dokumentů souvisejících s rozvojem udržitelné mobility a územním rozvojem
- přehled v technických normách a metodických materiálech
- znalost práce v prostředí MS Office a ArcGIS, nebo AutoCAD
- schopnost týmové spolupráce a komunikace
- tvůrčí a komplexní přístup k řešení úkolů
- nadšení a chuť učit se novým věcem
- znalost anglického jazyka
- spolehlivost a bezúhonnost
Co nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v tvůrčím kolektivu na koncepci dopravního systému, rozvojových projektech hl. m. Prahy i soukromých investorů
- kontakt s jinými profesemi podílejícími se na rozvoji hl. m. Prahy
- pracovní prostředí dynamicky se rozvíjející příspěvkové organizace v centru Prahy s vynikající dopravní dostupností veřejnou a nemotorovou dopravou
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů včetně zahraničních konferencí, zapojení do mezinárodních projektů
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- možnost částečné práce z domova
- stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění
Termín nástupu: květen 2022
Pokud vás nabídka zaujala, životopisy s motivačními dopisy, či případné dotazy, posílejte na e-mail: kariera@ipr.praha.eu
Co bude vaší náplní práce?
- řízení sekce a koordinace činnosti tří kanceláří se zaměřením na:
- tvorbu a celoměstské koncepce kvalitního veřejného prostoru
- přípravu a realizaci architektonických soutěží
- vedení městských projektů a soutěží, zajištění zpracování studií
- agendu spojenou se zastupováním hl. m. Prahy jako účastníka územního řízení (supervize vyjadřování se k záměrům)
- zpracování změn platného Územního plánu hl. m. Prahy a zajištění související dokumentace (VVURÚ)
- jednání a koordinace činností sekce s vedením města, odbory magistrátu, městskými částmi, městskými organizacemi, odbornou veřejností a investory
- zodpovědnost za vytváření a naplňování strategických cílů sekce a zajištění jejich souladu s vizemi organizace a koncepcemi rozvoje města, zajištění koordinace a spolupráce s ostatními sekcemi IPR
- zodpovědnost za přípravu podkladů pro veřejné zakázky a za rozpočet sekce
Co potřebujete mít, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- schopnost vést a motivovat tým talentovaných odborníků
- proaktivní a flexibilní přístup k řešení komplexních úkolů a dokáže uvažovat v širších souvislostech a zohlednit kontext úkolu a rozhodnutí
- výborné manažerské a vyjednávací schopnosti, dokáže nalézat kompromis,
- velmi dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti
- profesionální přístup a otevřenost, týmového ducha
Další požadavky:
- občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk
- vysokoškolské magisterské vzdělání, relevantní praxe minimálně 5 let
- autorizace v oborové komoře výhodou
- zkušenosti s vedením týmu a řízením
- zkušenosti s vyjednáváním
- zkušenosti s tvorbou koncepčních dokumentů nebo urbanistických a architektonických projektů
- velmi dobrá orientace v soudobých trendech v oblasti městských projektů a plánování měst
- orientace v právních předpisech:
- zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, včetně prováděcích předpisů a souvisejících zákonů
- zákon č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách
- znalost anglického jazyka, znalost dalšího jazyka výhodou
- trestní bezúhonnost
Co nabízíme?
- prostor pro vlastní iniciativu a kreativitu v nastavování procesů v souladu vizí organizace
- atraktivní pracovní prostředí v centru Prahy (v areálu, jehož součástí je moderní Centrum architektury a městského plánování)
- možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
- platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 13 + příplatek za vedení, osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays, stravenky, služební notebook, mobilní telefon, asistent/ka[VF1]
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- datum a podpis
K žádosti přiložte:
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
- Vypracovaný koncept vize rozvoje sekce detailu města na IPR Praha
Předpokládaný nástup do funkce: dle dohody, co nejdříve po ukončení výběrového řízení.
Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte do 27. 5. 2022 vedoucí kanceláře personální Mgr. Monice McGarrell Klimentové na email klimentova@ipr.praha.eu . Po zaslání přihlášky Vám bude odeslán email s potvrzením o jejím doručení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |