![Úvodní ilustrační obrázek](/assets/static/exact_1920_512/about_career.jpg)
Kariéra
Nabízíme možnost práce v rozmanitém týmu na projektech, které promění tvář Prahy. Kromě toho, že při práci poznáte spoustu zajímavých lidí, nabízíme i celou řadu benefitů a možností vzdělávání. Držte prst na tepu Prahu a pojďte se s námi zapojit do plánování budoucnosti.
Co budeš dělat?
- zodpovídat za bezproblémový technologický chod CAMPu, aby vše fungovalo 24/7,
- budeš hlavní technickou oporou a technologickým guru pro tým techniků,
- společně s produkcí plánovat všechny akce, od komunikace s klientem až po plánování směn pro technický personál,
- znát celý prostor campu od kotevních bodů až po poslední kabel,
- připravovat prostor pro pořádání událostí (prezentace, semináře, workshopy přednášky),
- zajišťovat, zprovozňovat a dohlížet nad prezentační technikou během akcí (projekce náhledové monitory, prezentační počítače),
- obsluhovat audio systém a management video signálů v prostorách CAMPu (Technologie HDBaseT, NDI),
- instalovat a obsluhovat světla během akcí nebo pro výstavy,
- obsluhovat projekční systém projekce pomocí media systému Disguise - D3, Pixera nebo AV režie menších projekcí přes program vMix,
- základní údržbové práce nezbytné pro chod prostoru (korekce projektorů edgeblending projekce, nastavení audio procesorů),
- asistovat prezentujícím v programech PowerPoint, Acrobat Reader, Keynote,
- asistovat externím profesím (živé vysílání, tlumočení, externí obrazová režie),
- připravovat a plánovat technologický rozvoj prostoru a postupnou obměnu vybavení,
- připravovat zakázky, podklady a dohlížet nad dodáním technologií,
- řešit nezbytnou administrativu v rámci chodu (objednávky, fakturace od externích dodavatelů),
- udržovat a servisovat AV zařízení a systémy, včetně plánování pravidelné údržby, diagnostiky problémů a provádění oprav,
- konzultovat provedení a integraci výstavního obsahu do galerie.
Co od tebe očekáváme?
- odborné znalosti v oblasti řízení AV obsahu pomocí mediálních systémů (Disguise D3, Pixera nebo podobný systém typu Pandora Box, Ventus, Hippotizer),
- znalosti zvuku a zvučení prostřednictvím pomocí mixu (digitální mix, distribuce v DANTE sítí),
- ovládání grafických a video editačních programů (PhotoShop, AdobePremiere, Adobe Encoder, HandBrake),
- ovládání dalších programů pro management AV techniky (OBS Studio, vMix, Audio Architect, Resolume),
- rozsáhlé znalosti v hardwaru AV techniky a televizních standardech v signálovém řetězci,
- zkušenosti s nasvěcováním akcí a výstav a programování řídících protokolů DALI, DMX,
- znalosti problematiky edgeblendované projekce a technologie projektorů,
- základní znalosti v oblasti IT infrastruktury - konfigurace síťových prvků,
- aktuální znalosti formátů a technologií v oblasti audiovizuální produkce,
- výhodou jsou znalosti v 3D editačních programech a herních enginech pro realtime rendering (Unreal Engine, Unity),
- znalost různých typů kamer, mikrofonů, světel a dalšího zvukového a obrazového vybavení používaného v televizní produkci,
- znalost programování a konfigurace AV řídicích systémů jako je například Crestron AMX, Extron apod.,
- preferovaně certifikace v oblasti audiovizuální techniky (například Infocomm Certified Technology Specialist (CTS), Crestron Certified Programmer atd.) a relevantní vzdělání v oboru,
- osvědčení o odborné způsobilosti v elektrotechnice (NV 194/2022 Sb., dříve vyhláška 50) výhodou,
- schopnost vést podrobnou dokumentaci o instalacích, údržbě a provozu AV systémů a připravovat pravidelné reporty pro management,
- schopnost pracovat efektivně jako součást týmu, ale také schopnost pracovat samostatně a převzít zodpovědnost za své úkoly.
Co nabízíme?
- možnost podílet se na rozvoji unikátního kulturního prostoru,
- fungující tým lidí, kteří chtějí zlepšit město, ve kterém žijí,
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,
- různé formy spolupráce od HPP přes práci na živnostenský list,
- termín nástupu: srpen/září 2024.
V případě zájmu o nabízenou pozici nám prosím zašli svůj strukturovaný životopis na adresu kariera@ipr.praha.eu. Do předmětu mailu uveď seniortechnik.
Co bude vaší náplní práce?
- zajišťování činností komplexního rozvoje udržitelné mobility hl. m. Prahy v kontextu rozvoje města, zvýšení kvality veřejných prostranství, životního prostředí, udržitelné energetiky, technologického vývoje a tzv. konceptu smart cities,
- vypracovávání, projednávání a prezentace dílčích analýz, strategií, studií, podkladů, metodik souvisejících s udržitelnou mobilitou a jejími vlivy na jiná odvětví,
- zpracování podkladových a analytických materiálů pro rozvoj subsystémů mobility v Pražské metropolitní oblasti,
- sledování aktuálního stavu a vývoje techniky, technologií a vědy v oblasti mobility metropolitních oblastí,
- zpracování územně plánovacích podkladů a dokumentací nebo jejich hodnocení,
- konzultační činnost pro jiné kanceláře v rámci IPR, Magistrátu a městských organizací a společností v oblasti mobility.
Co požadujeme?
- vysokoškolské vzdělání dopravního směru (vhodné také pro absolventy),
- zájem o problematiku plánování mobility a dopravní infrastruktury ve městech,
- znalost mezinárodních, národních, městských strategických a koncepčních dokumentů souvisejících s rozvojem udržitelné mobility a územním rozvojem,
- přehled v technických normách a metodických materiálech,
- znalost práce v prostředí MS Office a ArcGIS, nebo AutoCAD,
- schopnost týmové spolupráce a komunikace,
- tvůrčí a komplexní přístup k řešení úkolů,
- nadšení a chuť učit se novým věcem,
- znalost anglického jazyka,
- spolehlivost a bezúhonnost.
Co nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v tvůrčím kolektivu na koncepci dopravního systému, rozvojových projektech hl. m. Prahy i soukromých investorů,
- kontakt s jinými profesemi podílejícími se na rozvoji hl. m. Prahy,
- pracovní prostředí dynamicky se rozvíjející příspěvkové organizace v centru Prahy s vynikající dopravní dostupností veřejnou a nemotorovou dopravou,
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů včetně zahraničních konferencí, zapojení do mezinárodních projektů,
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek,
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays,
- možnost částečné práce z domova,
- příspěvek stravné a důchodové připojištění.
Předpokládaný nástup
- srpen 2024
Kontakt
Pokud vás nabídka zaujala, životopisy s motivačními dopisy, či případné dotazy, posílejte na e-mail: kariera@ipr.praha.eu.
Do Kanceláře metropolitního plánování hledáme nové členky a členy, kteří se zapojí do příprav jednoho z nejdůležitějších plánovacích dokumentů města. Součástí práce je nejenom samotná příprava tohoto dokumentu, ale zároveň workshopy se stakeholdery, odborné diskuze a řešení dílčích projektů v rámci IPR. Metropolitní plán je připravovaný nový územní plán pro Prahu. V současné době je představen městským částem, vlastníkům nemovitostí a veřejnosti a je možné se k němu vyjádřit. Na základě nových požadavků bude nutné plán upravit. Kancelář metropolitního plánování se mimo jiné věnuje druhému celopražskému plánovacímu dokumentu – Zásadám územního rozvoje, které se věnují městu v úrovni kraje. Kancelář od svého vzniku funguje jako celistvý tým a zároveň v maximálně míře využívá odborného a datového zázemí IPR.
Co bude vaší náplní práce?
- tvorba nového územního plánu hlavního města Prahy (Metropolitního plánu)
- zpracování, projednávání a prezentace dalších celoměstských dokumentací
- spolupráce na vypracovávání dalších plánů, strategií, analýz a podkladů souvisejících s územním plánováním
- spolupráce s veřejnou správou, zejména s městskými organizacemi
- práce v týmu
Co potřebujete, abyste se mohli stát členy našeho týmu?
- VŠ vzdělání v magisterském studijním programu příslušného směru (pref. architektura a urbanismus)
- Znalost ČJ
- iniciativní, koncepční a tvůrčí přístup k řešení úkolů
- schopnost týmové práce
- komunikační schopnosti/vyjednávání, kvalitní písemný projev a formulační schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, bezúhonnost
- zájem o problematiku plánování měst a chuť učit se novým věcem
- počítačové dovednosti - MS Office, Adobe, znalost ArcGIS výhodou (IPR zajišťuje proškolení)
Co nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v hlavním koncepčním pracovišti hlavního města Prahy v oblasti architektury, urbanismu, rozvoje a tvorby města
- práce na plný úvazek
- možnost dalšího jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů včetně zahraničních konferencí, zapojení do mezinárodních projektů
- odměna za vykonanou práci odpovídá platovým podmínkám nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
- stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- možnost částečné práce z domova
- pracovní prostředí dynamicky se rozvíjející příspěvkové organizace v centru Prahy s vynikající dopravní dostupností veřejnou a nemotorovou dopravou
Termín nástupu: červenec 2024, případně dle dohody
Pokud vás nabídka zaujala, zašlete nejpozději do 28. 6. 2024 životopis s motivačním dopisem, portfolio (do 10MB) či případné dotazy na e-mail: kariera@ipr.praha.eu.
Materiály ke stažení
pdf (180,19 kB) | Osobní dotazník |
pdf (115,34 kB) | Osobní dotazník pro dohody |
pdf (78,5 kB) | Chronologický přehled odborné praxe |