Přejít na hlavní obsah

Asistent(ka) Sekce plánování města

Na čem byste pracovali?

  • zajištění administrativní agendy sekce
  • zajištění provozních záležitostí sekce
  • organizace schůzek, podpora jednání, zápisy z porad
  • koordinace oběhu dokumentů v rámci i mimo IPR Praha

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • praxe ve veřejné správě vítána
  • předchozí zkušenosti s administrativou vítány
  • anglický jazyk slovem i písmem
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost

Nabízíme

  • pracovní prostředí v centru Prahy
  • plný úvazek
  • 5 týdnů dovolené
  • platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, + osobní příplatek
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, 3 plně hrazené sick days)
  • termín nástupu: dle dohody

Kontakt

K žádosti je nutné přiložit:

  • strukturovaný životopis

 

Kontakt

 V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 23. 2. 2018 svůj strukturovaný životopis na email: bradova@ipr.praha.eu .

Mohlo by Vás také zajímat

Ilustrační obrázek aktuality

Reakce na aktuální zápis Nové odbavovací haly (NOH) hlavního nádraží v Praze jako kulturní památky do katalogu NPÚ

Ilustrační obrázek aktuality

Dánští architekti promění pražské hlavní nádraží na Šťastný Hlavák

Ilustrační obrázek aktuality

Výtoňský most musí být tříkolejný, studie spolku Nebourat obsahuje závažné chyby

Všechny články