Přejít na hlavní obsah

Asistent(ka) Sekce plánování města

Na čem byste pracovali?

  • zajištění administrativní agendy sekce
  • zajištění provozních záležitostí sekce
  • organizace schůzek, podpora jednání, zápisy z porad
  • koordinace oběhu dokumentů v rámci i mimo IPR Praha

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • praxe ve veřejné správě vítána
  • předchozí zkušenosti s administrativou vítány
  • anglický jazyk slovem i písmem
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost

Nabízíme

  • pracovní prostředí v centru Prahy
  • plný úvazek
  • 5 týdnů dovolené
  • platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, + osobní příplatek
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, 3 plně hrazené sick days)
  • termín nástupu: dle dohody

Kontakt

K žádosti je nutné přiložit:

  • strukturovaný životopis

 

Kontakt

 V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 23. 2. 2018 svůj strukturovaný životopis na email: bradova@ipr.praha.eu .

Mohlo by Vás také zajímat

Ilustrační obrázek aktuality

Ikonické stavby tak, jak je neznáte. CAMP vyhlašuje druhý ročník architektonického závodu Archirun 2024

Ilustrační obrázek aktuality

Jak si Praha stojí ve srovnání s jinými evropskými velkoměsty? Skvělá MHD, nárůst aut a dostupná práce

Ilustrační obrázek aktuality

Mariánské náměstí ožívá – výzva k pořádání kulturních aktivit

Všechny články