Přejít na hlavní obsah

Back office manažer/ka Sekce vnějších vztahů

Sekce vnějších vztahů se zabývá komunikací témat plánování a rozvoje Prahy. Patří pod nás tři kanceláře: 1) Kancelář participace, která Pražany a Pražanky do plánování města zapojuje, 2) Kancelář komunikace, která témata rozvoje města vysvětluje a 3) Kancelář CAMP (Centrum architektury a městského plánování), která rozvoj města propaguje. Každý měsíc pořádáme několik akcí, eventů, výstav, plánovacích kontejnerů, tiskových konferencí, desítky prezentací a stovky schůzek a koordinačních jednání po celém městě. Fungujeme jako propojený tým. Jsme nejen kolegové, ale i přátelé. Proto potřebujeme silnou podporu, která nám pomůže nejen s organizací a zajištěním podpory pro všechny akce, ale i pomůže v interní komunikaci, organizaci a administrativě.

Ilustrační obrázek aktuality

Náplň práce:

  • koordinace rozpočtů kanceláří a sekce s IPR Praha

  • příprava materiálů pro personální oddělení 
  • správa pokladny včetně tvorby dokladů
  • koordinace a příprava podkladů pro zahraniční cesty zaměstnanců           
  • back-office kanceláře (kancelářské potřeby, tiskárna, nábytek, kafe atd.)
  • produkční zajišťování interních akcí, teambuildingů, sekčních setkání
  • ostatní administrativa (podpisy, koordinace jednání, dopisy atd.)
  • produkční zajištění překladu, korektur, fotografa, technika, tlumočení, pronájmů a dalších)
  • monitoring médii, předplatné časopisů
  • správa současného webu (aktuality, editace projektů, žádost granty)
  • sestavovat a organizovat odpovědi veřejnosti (termíny a interní koordinace, odeslání) 

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (MS Office – velmi dobrá práce s MS Excel, Word)
  • předchozí zkušenosti s administrativou vítány
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • samostatnost, organizovanost, pečlivost, spolehlivost a proaktivitu

Nabízíme:

  • zaměstnání s odměnou za vykonanou práci dle platových podmínek nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
  • kvartální a mimořádné odměny
  • stravenky
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů plně hrazených sickdays
  • příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění
  • možnosti jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů
  • termín nástupu: dle dohody

Kontakt:

 

V případě zájmu o nabízenou pozici nám laskavě zašlete nejpozději do 24. 8. 2021 svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@ipr.praha.eu. Do předmětu mailu uveďte: BACK OFFICE MANAŽER.

Mohlo by Vás také zajímat

Ilustrační obrázek aktuality

Jak si Praha stojí ve srovnání s jinými evropskými velkoměsty? Skvělá MHD, nárůst aut a dostupná práce

Ilustrační obrázek aktuality

Mariánské náměstí ožívá – výzva k pořádání kulturních aktivit

Ilustrační obrázek aktuality

V Praze opět narůstá počet Airbnb. Novela živnostenského zákona hlavnímu městu umožní jeho regulaci

Všechny články