Přejít na hlavní obsah

Back office manažer/ka Sekce vnějších vztahů

Sekce vnějších vztahů se zabývá komunikací témat plánování a rozvoje Prahy. Patří pod nás tři kanceláře: 1) Kancelář participace, která Pražany a Pražanky do plánování města zapojuje, 2) Kancelář komunikace, která témata rozvoje města vysvětluje a 3) Kancelář CAMP (Centrum architektury a městského plánování), která rozvoj města propaguje. Každý měsíc pořádáme několik akcí, eventů, výstav, plánovacích kontejnerů, tiskových konferencí, desítky prezentací a stovky schůzek a koordinačních jednání po celém městě. Fungujeme jako propojený tým. Jsme nejen kolegové, ale i přátelé. Proto potřebujeme silnou podporu, která nám pomůže nejen s organizací a zajištěním podpory pro všechny akce, ale i pomůže v interní komunikaci, organizaci a administrativě.

Ilustrační obrázek aktuality

Náplň práce:

  • koordinace rozpočtů kanceláří a sekce s IPR Praha

  • příprava materiálů pro personální oddělení 
  • správa pokladny včetně tvorby dokladů
  • koordinace a příprava podkladů pro zahraniční cesty zaměstnanců           
  • back-office kanceláře (kancelářské potřeby, tiskárna, nábytek, kafe atd.)
  • produkční zajišťování interních akcí, teambuildingů, sekčních setkání
  • ostatní administrativa (podpisy, koordinace jednání, dopisy atd.)
  • produkční zajištění překladu, korektur, fotografa, technika, tlumočení, pronájmů a dalších)
  • monitoring médii, předplatné časopisů
  • správa současného webu (aktuality, editace projektů, žádost granty)
  • sestavovat a organizovat odpovědi veřejnosti (termíny a interní koordinace, odeslání) 

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost práce na PC (MS Office – velmi dobrá práce s MS Excel, Word)
  • předchozí zkušenosti s administrativou vítány
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • samostatnost, organizovanost, pečlivost, spolehlivost a proaktivitu

Nabízíme:

  • zaměstnání s odměnou za vykonanou práci dle platových podmínek nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha 1, v platové třídě 11 + osobní příplatek
  • kvartální a mimořádné odměny
  • stravenky
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů plně hrazených sickdays
  • příspěvek na volnočasové aktivity a důchodové připojištění
  • možnosti jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů
  • termín nástupu: dle dohody

Kontakt:

 

V případě zájmu o nabízenou pozici nám laskavě zašlete nejpozději do 24. 8. 2021 svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@ipr.praha.eu. Do předmětu mailu uveďte: BACK OFFICE MANAŽER.

Mohlo by Vás také zajímat

Ilustrační obrázek aktuality

IPR přiblížil práci urbanisty pomocí storytellingu. Za svůj počin získal mezinárodní ocenění

Ilustrační obrázek aktuality

Tři čtvrtiny Pražanů vnímají klimatickou změnu jako hrozbu. IPR zjišťoval, jak jsou lidé spokojeni se životem v Praze

Ilustrační obrázek aktuality

Do první fáze krajinářsko-urbanistické soutěže na Příměstský park Soutok postupují týmy z Evropy, Asie i Ameriky

Všechny články